Gå til innhold

Sjekk dette huset, for en pris!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimelig for enebolig med hage og fire soverom.

Skrevet

Lyser tvangssalg.

 

Anonymous poster hash: 576ba...d40

Skrevet

Hvorfor rydder ikke folk i det minste opp, rer sengene osv før det skal tas bilder av boligen de skal selge...??? Huset ser jo helt forjævlig grusomt ut fra før og så har de det rotete som ville nitti i tillegg!

Skrevet

Føler det gjerne er noen utenlandske som bor der, pga alle fargene og teppene. Men utrolig dårlige bilder da, og de burde virkelig tatt ut og vekk mye av de tingene og teppene. En ser jo ikke huset.

 

Anonymous poster hash: 6f4d1...9d6

Skrevet

Hvorfor rydder ikke folk i det minste opp, rer sengene osv før det skal tas bilder av boligen de skal selge...??? Huset ser jo helt forjævlig grusomt ut fra før og så har de det rotete som ville nitti i tillegg!

Det står jo at eier aldri har bodd i huset og at det er leid ut til tre forskjellige leietagere (en i hver etasje). Du kan jo ikke forlange at leietagerne skal hive ut alt nipset sitt pga en fotograf fra megleren...

Ser jo helt klart at det er unge mennesker som leier her, skikkelig loppemarkedfølelse i alle leilighetene ;)

 

Anonymous poster hash: 260c3...58b

Skrevet

Boligen har vært leid ut uten godkjenning for utleie. Dette lukter tvangssalg. Vi holdt på å kjøpe hus på tvangssalg. Det skal vi ALDRI gjøre igjen. Det frarådes på det sterkeste!!

Skrevet

Javel

 

Anonymous poster hash: f6433...b0c

Skrevet

han som eier det pr dags dato kjøpte det ihvertfall på tvangssalg. det står i annonsen.

 

 



Anonymous poster hash: 2e3f9...15e
Skrevet

Tviler på at det er like billig etter at man har gjort det beboelig....

Skrevet

Bad og kjøkken må pusses opp, isolering er nok ikke av nyeste slag, hvem vet hva som gjemmer seg ellers. Vips er 1-1,5 mill borte. Ikke like billig lengre pluss at husets planløsning er gammeldags.

Skrevet

Ja synes du det var billig eller dyrt???

 

Anonymous poster hash: c16db...c3f

Skrevet

Jeg syns dette var dyrt jeg! Får mye bedre hus til den prisen her. Bor i storby.

 

Anonymous poster hash: 363e8...e86

Skrevet

Åh herregud for noen bilder!

Skrevet

Jeg solgte akkurat en leilighet på 85 kvm for 5,7 mill, så jeg synes dette huset var billig. :)

 

Anonymous poster hash: 944bd...9b1

Skrevet

Rimelig for enebolig med hage og fire soverom.

Synes jeg også! Noe å gjøre ja, men ikke ekstremt.

 

Anonymous poster hash: 4961e...3c9

Skrevet

Boligen har vært leid ut uten godkjenning for utleie. Dette lukter tvangssalg. Vi holdt på å kjøpe hus på tvangssalg. Det skal vi ALDRI gjøre igjen. Det frarådes på det sterkeste!!

 

 

Hvorfor?

 

Anonymous poster hash: d39f3...faa

Skrevet

tipper det er studenter som har leid. Tromsø er en stor studentby.

Skrevet

 

 

Boligen har vært leid ut uten godkjenning for utleie. Dette lukter tvangssalg. Vi holdt på å kjøpe hus på tvangssalg. Det skal vi ALDRI gjøre igjen. Det frarådes på det sterkeste!!

 

Hvorfor?

 

Anonymous poster hash: d39f3...faa

Fordi budet må godkjennes av div instanser så da har man for en lang periode bundet kapitalen sin opp i det huset. I tillegg må det gå flere måneder etter div instanser har godkjent budet til man eventuelt kan få huset pga at eier skal ha så og så lang tid på seg til å fikse opp i dritten sin slik at han likevel kan beholde. Masse styr!! :-/ Anbefales IKKE!!
Skrevet

 

 

Boligen har vært leid ut uten godkjenning for utleie. Dette lukter tvangssalg. Vi holdt på å kjøpe hus på tvangssalg. Det skal vi ALDRI gjøre igjen. Det frarådes på det sterkeste!!

 

Hvorfor?

 

Anonymous poster hash: d39f3...faa

Fordi budet må godkjennes av div instanser så da har man for en lang periode bundet kapitalen sin opp i det huset. I tillegg må det gå flere måneder etter div instanser har godkjent budet til man eventuelt kan få huset pga at eier skal ha så og så lang tid på seg til å fikse opp i dritten sin slik at han likevel kan beholde. Masse styr!! :-/ Anbefales IKKE!!

 

 

Visste jeg ikke. Takk for opplysningen!

 

Anonymous poster hash: d39f3...faa

Skrevet

Tromsø er en dyr by å kjøpe bolig i - særlig hus. Dette huset ligger 5 minutters gange fra Lærerhøgskolen så gjetter på at det er studenter som bor der idag. Er enig i at 4 mill for et hus som trenger så mye oppgradering er hinsides, men markedet styrer. Ikke var det så stor tomt der heller....



Anonymous poster hash: 1c9d9...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...