Gå til innhold

Trene ved forkjølelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er relativt utrent, men var nå godt i gang med 30 days shread. Så ble jeg dessverre febersyk og kunne ikke trene på 3 dager. På fjerde dagen nå er jeg bedre, men har fortsatt sår hals og surklete hoste. Er det dumt å kjøre en økt så lenge man har slike symptomer, eller er det ok å forsøke seg? Har ikke lyst til å forlenge sykdomsperioden ved å stresse kroppen unødig, men er samtidig ivrig etter å gjenoppta treningen.

 

Anonymous poster hash: 32652...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...