Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Er relativt utrent, men var nå godt i gang med 30 days shread. Så ble jeg dessverre febersyk og kunne ikke trene på 3 dager. På fjerde dagen nå er jeg bedre, men har fortsatt sår hals og surklete hoste. Er det dumt å kjøre en økt så lenge man har slike symptomer, eller er det ok å forsøke seg? Har ikke lyst til å forlenge sykdomsperioden ved å stresse kroppen unødig, men er samtidig ivrig etter å gjenoppta treningen. Anonymous poster hash: 32652...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå