Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Har gått ned 9 kilo 7 igjen. Super fornøyd. Føler meg så mye lettere og ser bedre ut. Andre som har vært flink. 😉  Anonymous poster hash: 7a21b...de5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Jeg har! Gått ned hele 13kg, og driver med en real oppstramming nå og jeg ser resultater nesten hver dag! Stolt av meg selv! Du klarer de siste kg du og, nå er du i siget  Anonymous poster hash: 6fb81...037
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Jeg gikk ned 30 kg og har holdt vekta i tre år nå. Er stolt av det :-)  Anonymous poster hash: 64e78...7b5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Jeg har gått ned 2 kg men nå har det stoppet opp litt, motivasjonen altså.. Hjeeelp.  Anonymous poster hash: 72060...f7a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Så bra! Jeg skal ned 10 kg, og har gått ned 2 kg nå på 1 mnd! Gleder meg til å nå målet mitt!! Anonymous poster hash: 4d3a3...bc7
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Ja, har gått ned 34 kg!  Anonymous poster hash: ae331...57b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Så mange flinke. Stå på. 😊 Hi  Anonymous poster hash: 7a21b...de5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Yes, har gått ned 4 kilo de siste åtte dagene. Håper på 13 til!  Anonymous poster hash: 378ce...da1
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Flink du er :-) har selv gått ned snart 20 kg siden sønnen min ble født for snart 2 år siden, er nå 7 kg lettere enn jeg var da jeg ble gravid :-) skal begynne prøving på nr 2 denne måneden, håper jeg ikke legger like mye på meg denne gangen :-)  Anonymous poster hash: c6c56...8c9
junimamma81 Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Jeg har gått ned 5, 5kg siden midten av januar. Håper på 10 før 17 mai:-)
SagflisiHåret Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Jepp, har gått ned ca 10, har 4-5 igjen. Sakte, men sikkert:)  Grattis og klapp på skuldra til oss alle!
SagflisiHåret Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Jepp, har gått ned ca 10, har 4-5 igjen. Sakte, men sikkert:)  Grattis og klapp på skuldra til oss alle!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Har gått ned 12 kg og er tilbake der jeg var før jeg ble gravid med nr 1 Førnøyd nå!  Godt jobbet alle sammen  Anonymous poster hash: 4abf7...a1e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Godt jobba! Så flinke dere er Jeg har 10 kg å ta av men har ikke motivasjon dessverre. Så forblir nok akkurat som jeg er :-/  Anonymous poster hash: 62959...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå