Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #26 Skrevet 10. april 2014 Hvorfor ikke innføre middag? Jeg hadde gjort det, evt hørt med egen hs. Å høre via andre eller på nett kan gi feil svar for din unge. Ang vann må du prøve igjen og igjen. Anonymous poster hash: ad5a9...764
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #27 Skrevet 10. april 2014 Jeg svarte lenger opp. Helsesøster sa til meg at 300 ml er helt fint. Hadde en periode på et par uker hvor hun nektet mme totalt, og ja, det var også greit, selv om hun helst skulle hatt i seg NOE melk. Vi tvingte ikke på henne noe flaske i den perioden, og vips så ville hun ha igjen. Stress ned, og ikke angrip folk som prøver å hjelpe deg. Anonymous poster hash: b2aac...36c Er ikke stressa men når noen sier at jeg tvinger i ungen mat og ikke gir kjærlighet, omsorg og stell så blir jeg irritert. Etter å ha lest litt på nettet så sier helsesøstre mye forskjellig. Anonymous poster hash: 2a472...a14 Du er kanskje litt hårsår og på defensiven? Kan ikke se at noen sier at du presser i ungen din mat... Biltyven bare påpeker hva som da ville vært alternativet.... Tror kanskje du legger til ekstra betydning i noe som faktisk ikke er der. Bortsett fra det så kan jeg garantere deg at helsesøstre sier mye forskjellig. Hvis han ikke vil drikke mme, kan du jo gi han mme og grøt blandet på flaske (velling) til kvelds? Husk grøt inneholder også mme Lykke til. Anonymous poster hash: 5419c...53e Er ikke veldig hårsår for da skulle jeg vært rasende nå, bare liker ikke at folk antyder at jeg kanskje tvinger i han maten og ikke gir kjærlighet osv. Det har ALDRI vært et alternativ for meg å tvinge i han mat, frekt å mene at jeg kanskje syns at det er et alternativ. Jeg ville ha tips for å få i han mme på andre måte og tok det som en selvfølge at andre mødre skjønner at jeg ikke vil tvinge barnet til noe. For hvem tvinger mat i barnet sitt?? Er vel ikke nødvendig å si at man ikke vil tvinge mat i barnet? Er unødvendig for meg iallefall å si det. takk for tips! Anonymous poster hash: 2a472...a14
Sint naken biltyv Skrevet 10. april 2014 #28 Skrevet 10. april 2014 Jeg svarte lenger opp. Helsesøster sa til meg at 300 ml er helt fint. Hadde en periode på et par uker hvor hun nektet mme totalt, og ja, det var også greit, selv om hun helst skulle hatt i seg NOE melk. Vi tvingte ikke på henne noe flaske i den perioden, og vips så ville hun ha igjen. Stress ned, og ikke angrip folk som prøver å hjelpe deg. Anonymous poster hash: b2aac...36c Er ikke stressa men når noen sier at jeg tvinger i ungen mat og ikke gir kjærlighet, omsorg og stell så blir jeg irritert. Etter å ha lest litt på nettet så sier helsesøstre mye forskjellig. Anonymous poster hash: 2a472...a14 Du er kanskje litt hårsår og på defensiven? Kan ikke se at noen sier at du presser i ungen din mat... Biltyven bare påpeker hva som da ville vært alternativet.... Tror kanskje du legger til ekstra betydning i noe som faktisk ikke er der. Bortsett fra det så kan jeg garantere deg at helsesøstre sier mye forskjellig. Hvis han ikke vil drikke mme, kan du jo gi han mme og grøt blandet på flaske (velling) til kvelds? Husk grøt inneholder også mme Lykke til. Anonymous poster hash: 5419c...53e Er ikke veldig hårsår for da skulle jeg vært rasende nå, bare liker ikke at folk antyder at jeg kanskje tvinger i han maten og ikke gir kjærlighet osv. Det har ALDRI vært et alternativ for meg å tvinge i han mat, frekt å mene at jeg kanskje syns at det er et alternativ. Jeg ville ha tips for å få i han mme på andre måte og tok det som en selvfølge at andre mødre skjønner at jeg ikke vil tvinge barnet til noe. For hvem tvinger mat i barnet sitt?? Er vel ikke nødvendig å si at man ikke vil tvinge mat i barnet? Er unødvendig for meg iallefall å si det. takk for tips! Anonymous poster hash: 2a472...a14 Har ikke antydet noe!! Skrev som sagt kjærlighet osv med smilefjes bak. Jo du er hårsår. Drit i spør om du ikke ønsker råd
Modesty Blaise. Skrevet 10. april 2014 #29 Skrevet 10. april 2014 Anonymous poster hash: 5419c...53e Er ikke veldig hårsår for da skulle jeg vært rasende nå, bare liker ikke at folk antyder at jeg kanskje tvinger i han maten og ikke gir kjærlighet osv. Det har ALDRI vært et alternativ for meg å tvinge i han mat, frekt å mene at jeg kanskje syns at det er et alternativ. Jeg ville ha tips for å få i han mme på andre måte og tok det som en selvfølge at andre mødre skjønner at jeg ikke vil tvinge barnet til noe. For hvem tvinger mat i barnet sitt?? Er vel ikke nødvendig å si at man ikke vil tvinge mat i barnet? Er unødvendig for meg iallefall å si det. takk for tips! Anonymous poster hash: 2a472...a14 Beklager å si det, men du virker litt hårsår, selv om du kanskje ikke ser det selv. Jeg syns du fikk et ganske ok svar fra noen som forsøkte å hjelpe deg, og reaksjonen din fremstår som litt overdrevet.
Sint naken biltyv Skrevet 10. april 2014 #30 Skrevet 10. april 2014 Anonymous poster hash: 5419c...53e Er ikke veldig hårsår for da skulle jeg vært rasende nå, bare liker ikke at folk antyder at jeg kanskje tvinger i han maten og ikke gir kjærlighet osv. Det har ALDRI vært et alternativ for meg å tvinge i han mat, frekt å mene at jeg kanskje syns at det er et alternativ. Jeg ville ha tips for å få i han mme på andre måte og tok det som en selvfølge at andre mødre skjønner at jeg ikke vil tvinge barnet til noe. For hvem tvinger mat i barnet sitt?? Er vel ikke nødvendig å si at man ikke vil tvinge mat i barnet? Er unødvendig for meg iallefall å si det. takk for tips! Anonymous poster hash: 2a472...a14 Beklager å si det, men du virker litt hårsår, selv om du kanskje ikke ser det selv. Jeg syns du fikk et ganske ok svar fra noen som forsøkte å hjelpe deg, og reaksjonen din fremstår som litt overdrevet. Jøss! Takk for støtte ☺️
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #31 Skrevet 10. april 2014 Hårsår du og Jeg svarte lenger opp. Helsesøster sa til meg at 300 ml er helt fint. Hadde en periode på et par uker hvor hun nektet mme totalt, og ja, det var også greit, selv om hun helst skulle hatt i seg NOE melk. Vi tvingte ikke på henne noe flaske i den perioden, og vips så ville hun ha igjen. Stress ned, og ikke angrip folk som prøver å hjelpe deg. Anonymous poster hash: b2aac...36c Er ikke stressa men når noen sier at jeg tvinger i ungen mat og ikke gir kjærlighet, omsorg og stell så blir jeg irritert. Etter å ha lest litt på nettet så sier helsesøstre mye forskjellig. Anonymous poster hash: 2a472...a14 Du er kanskje litt hårsår og på defensiven? Kan ikke se at noen sier at du presser i ungen din mat... Biltyven bare påpeker hva som da ville vært alternativet.... Tror kanskje du legger til ekstra betydning i noe som faktisk ikke er der. Bortsett fra det så kan jeg garantere deg at helsesøstre sier mye forskjellig. Hvis han ikke vil drikke mme, kan du jo gi han mme og grøt blandet på flaske (velling) til kvelds? Husk grøt inneholder også mme Lykke til. Anonymous poster hash: 5419c...53e Er ikke veldig hårsår for da skulle jeg vært rasende nå, bare liker ikke at folk antyder at jeg kanskje tvinger i han maten og ikke gir kjærlighet osv. Det har ALDRI vært et alternativ for meg å tvinge i han mat, frekt å mene at jeg kanskje syns at det er et alternativ. Jeg ville ha tips for å få i han mme på andre måte og tok det som en selvfølge at andre mødre skjønner at jeg ikke vil tvinge barnet til noe. For hvem tvinger mat i barnet sitt?? Er vel ikke nødvendig å si at man ikke vil tvinge mat i barnet? Er unødvendig for meg iallefall å si det. takk for tips! Anonymous poster hash: 2a472...a14 Har ikke antydet noe!! Skrev som sagt kjærlighet osv med smilefjes bak. Jo du er hårsår. Drit i spør om du ikke ønsker råd Anonymous poster hash: 2a472...a14
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #32 Skrevet 10. april 2014 Ser ikke mitt siste svar, skrev at du Biltyven er ganske så hårsår selv Anonymous poster hash: 2a472...a14
Sint naken biltyv Skrevet 10. april 2014 #33 Skrevet 10. april 2014 Ser ikke mitt siste svar, skrev at du Biltyven er ganske så hårsår selv Anonymous poster hash: 2a472...a14 Absolutt ikke. Første gang jeg har blitt skikkelig forbanna for noe svar her inne. Må gå an å ikke være helt gal. Men som sagt, skal ikke svare langt, hyggelig og oppmuntrende igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #34 Skrevet 10. april 2014 Ser ikke mitt siste svar, skrev at du Biltyven er ganske så hårsår selv Anonymous poster hash: 2a472...a14 Absolutt ikke. Første gang jeg har blitt skikkelig forbanna for noe svar her inne. Må gå an å ikke være helt gal. Men som sagt, skal ikke svare langt, hyggelig og oppmuntrende igjen. Hehe, ikke hårsår nei Men har fått svar på det jeg lurte på, takk alle sammen! Anonymous poster hash: 2a472...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå