Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Har to venninner som jeg setter umåtelig stor pris på. De to kan jeg tømme meg for alle sorger jeg har. Og de gjør det samme tilbake. Jeg sliter veldig på hjemmebane, men bare det å få snakket ut med disse jentene letter virkelig på byrden!! Jeg hadde en periode i slutten av tenårene hvor jeg ikke hadde noe særlig med venninner fordi jeg hadde vokst fra alle barndomsvennene mine. I begynnelsen av 20-årene måtte jeg derfor starte på nytt og skape vennskap. Nå kan jeg, i en alder av 35, si at jeg har noen nære venninner. Og det er bare så deilig!! Anonymous poster hash: d069e...8df
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Enig! I tillegg har vi noen vennepar som er uvurderlige. Vi trives sammen, og om man trenger en hjelpende hånd kan man spørre. F. eks ble jeg syk mens min mann var på jobbreise. De stilte opp og passet ungene i 2 dager til jeg kom meg på bena. Å ha folk rundt seg som man trives med og stoler på er den største rikdom! Anonymous poster hash: b4774...9cc
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Så hjertens enig, hi! Jeg er så heldig å ha 5 virkelig nære venninner, vi kan snakke om ALT mellom himmel og jord. Vi er alle forskjellige, men allikevel får alle respekt for den de er. Mitt liv ville vært tomt uten dem (og barna, så klart)! Vi har alltid vært flinke til å ta opp tlf å ringe hverandre om vi er på vei fra A til B. Vi snakkes ofte på kveldstid når barna er i seng også Vi er også flinke til å svippe innom hverandre, om det så bare er for 5 min om vi er i området. (Skal faktisk en svipptur innom den ene venninna mi etterpå). For meg var det virkelig gull verdt, for den dagen min eks stakk og jeg satt igjen med 4 barn (fra 0-10 år) var jentene der på pletten! De hjalp meg opp fra grøfta og støttet opp der de kunne. Jeg har virkelig fått merke viktigheten av å pleie vennskapene. Derfor blir jeg litt lei meg når jeg hører om kvinner som dropper vennene sine så fort de får familie. For hva sitter man igjen med den dagen man blir alene om man har ofret/nedprioritert vennene sine? Anonymous poster hash: 8a604...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå