sug lut Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 ... der en god andel innbyggere ler av Kristian Valen, er aktivt engstelige for kunnskap og stemmer på et parti som har poker som kampsak?
Lyckelin Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Kan man... ja Vil man... nja Utflytter her, blir spennende å se valget her til høsten. Kan brått hende det blir like tullete her...
sug lut Skrevet 10. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2014 Morgenavisene gjorde meg en smule gretten - men ja, jeg både kan og vil, men på tross av er kjipt. Det er da man tenker at ti mål tomt, strømførende gjerde og kun sporadisk kontakt med verden ikke burde være forbeholdt gærningene.
amandine Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Nå ble jeg helt stum. Jeg så videoen med Kristian Valen. Det er det jævligste. Hadde jeg hett Leo hadde jeg saksøkt ham herfra til der det ikke er kaldt om vinteren. Og om russen synes det her er top notch, ja da blir jeg ordentlig bekymret. Nå trives jeg riktignok i fred, men jeg er litt usikker her på om det er jeg som vil sperres inne eller om det er andre som burde bli beskyttet mot seg selv..
☆☆☆ Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Kristian Valen gir meg lyst til å drepe nokon - fortrinnsvis han. Og Frp? - heldigvis ser dei ut til å berre ville oppfylle valgløfter utan betydning. La dei bokse og spele poker til krampa tek dei. Hjerneceller har dei ikkje, så risikoen for skadelige effekter av knock-out er liten. Og pengane dei no kjem til å spele vekk ville ellers blitt brukt på sprit og røyk. Fordomsfull? Eg? Nei, langt i frå..
bIomstre Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Ikke glem at de skal kjøre segway mellom boksering og pokerbord! (Hvorfor heter det foresten boksering når den er firkantet?....)
☆☆☆ Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Ikke glem at de skal kjøre segway mellom boksering og pokerbord! (Hvorfor heter det foresten boksering når den er firkantet?....) Kan ikkje risikere å bruke kaloriar på å gå, veit du
midgard Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Kristian Valen gir meg lyst til å drepe nokon - fortrinnsvis han. Takker for dagens latter Jeg har tenkt at jeg mangler et humorgen siden jeg aldri har hatt sansen for Valen, godt å se at det er fler som ikke "hyller" hans humor. Han er flink til å synge da....
amandine Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Kristian Valen gir meg lyst til å drepe nokon - fortrinnsvis han. Takker for dagens latter Jeg har tenkt at jeg mangler et humorgen siden jeg aldri har hatt sansen for Valen, godt å se at det er fler som ikke "hyller" hans humor. Han er flink til å synge da.... Vet du hva? Jeg synes han synger som ei sjøsjuk kråke. Surt som fy. Men for lenge siden, kanskje for 15 år siden eller så(eller enda lenger tilbake når han var radiomorsom i Stavanger), da var han faktisk morsom.
midgard Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Kristian Valen gir meg lyst til å drepe nokon - fortrinnsvis han. Takker for dagens latter Jeg har tenkt at jeg mangler et humorgen siden jeg aldri har hatt sansen for Valen, godt å se at det er fler som ikke "hyller" hans humor. Han er flink til å synge da.... Vet du hva? Jeg synes han synger som ei sjøsjuk kråke. Surt som fy. Men for lenge siden, kanskje for 15 år siden eller så(eller enda lenger tilbake når han var radiomorsom i Stavanger), da var han faktisk morsom. He he he... han er i alle fall en bedre sanger en humorist - for meg da
Iiiiik Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Kristian Valen er noe av det minst morsomme jeg kan tenke meg. Godt når noen bekrefter mine fordommer slik han gjør det gjennom denne videoen.
*Miss Marple* Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Endelig noen artsfrender. Jeg spyr av Valen! Var på et show en gang (ble invitert med av noen venner) og det er to timer av mitt liv som jeg aldri får igjen. FrP er ikke verd bittelitt oppmerksomhet engang. Kanskje vi skulle etablere vår egen stat? Med flagg, president (hvem stiller til valg?) og ti ufravikelige bud?
frk Nilsen Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Frp og valen er samme ulla! Kjenner det vrir seg innvendlig når de kommer på TV, radio etc. Samme følelse når det kommer radioreklame fra P4 (når noen har våget seg å skifte kanal på radioen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå