Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Høygravid og med spysyken. Ikke sovet på to netter:( Er helt utslitt. Anonymous poster hash: 1077b...6a3
Sint naken biltyv Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Stakkars deg, håper det gir seg snart!!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 God bedring! Det der er jo helt grusomt... Håper du er på beina snart:) Anonymous poster hash: 4ca71...9f8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Takk skal dere ha! Det hjelper faktisk litt, tro det eller ei. Håper det gir seg snart. Anonymous poster hash: 1077b...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå