Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Til lunch i dag spiste jeg 150 gr kyllingfillet. Kun det, og ikke noe attåt. Er det alt for mye? snart 4 år siden operasjonen. Anonymous poster hash: 38edd...5f0
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Ingen?? Anonymous poster hash: 38edd...5f0
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Alt for mye er det jo ikke, men jeg hadde nok byttet de siste 50 grammene med noe grønt. Protein er bra, men vi opererte må være påpasselige slik at vi både får et sunt OG variert kosthold. Når man kan spise lite er det fort gjort å bli litt ensformig i kosten. Anonymous poster hash: ed063...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå