Gå til innhold

Er det noen GBP oppererte her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til lunch i dag spiste jeg 150 gr kyllingfillet.

Kun det, og ikke noe attåt.

 

Er det alt for mye?

 

snart 4 år siden operasjonen.



Anonymous poster hash: 38edd...5f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??



Anonymous poster hash: 38edd...5f0
Skrevet

Alt for mye er det jo ikke, men jeg hadde nok byttet de siste 50 grammene med noe grønt. Protein er bra, men vi opererte må være påpasselige slik at vi både får et sunt OG variert kosthold. Når man kan spise lite er det fort gjort å bli litt ensformig i kosten. 



Anonymous poster hash: ed063...1f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...