Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Har det noe for seg eller er det enda ett forsøk på å lure oss godtroende muffinmageeiere at vi kan få trimmet bort flesket som er uttapå sixpakken????????? Anonymous poster hash: 5d55b...4b7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Hmmm? Anonymous poster hash: 5d55b...4b7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 De er svært effektive! Men også grusomt kjedelig etter de første to ukene eller så når det er morsomt og nytt. Dersom du gjør det riktig, skal du bare rocke i 1 minutt for dagen første uken, så 5 minutter andre uken, så 10 minutter trede uken og så opp til maks 20 minutter maks 3 ganger for dagen etter dette. Disse rockeringene er tunge og har bølger på innsiden og de bokstavelig talt slår deg blå og gul i starten. Jeg blåste støv av min rockering for 2 uker siden og har brukt den i ca 3-4 minutter hver vei sånn ca 5 dager i uken etter det. Målte meg i dag, og har minsket 4,5 cm om midjen allerede. Sist jeg brukte den, for noen år siden og før siste barnet, gikk jeg inn 8-9 cm om midjen på 5-6 uker. Etter det gadd jeg rett og slett ikke mer, men midjemålet holdt seg fram til jeg ble gravid igjen. Jeg kan legge til at jeg nå trener jevnlig med jogging og styrketrening, og at rockeringen kommer i tillegg til dette fordi all den andre treningen ikke klarer å ta midjen og love-handelsene. Nå er det altså allerede kommet gode resultater. Jeg vet at folk påstår at det er umulig å punktslanke seg, men de kan bare ta seg en bolle altså, for med rockeringen går man inn i midjen(over magen uten å gå inn andre steder. Anonymous poster hash: c294e...980
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 De er svært effektive! Men også grusomt kjedelig etter de første to ukene eller så når det er morsomt og nytt. Dersom du gjør det riktig, skal du bare rocke i 1 minutt for dagen første uken, så 5 minutter andre uken, så 10 minutter trede uken og så opp til maks 20 minutter maks 3 ganger for dagen etter dette. Disse rockeringene er tunge og har bølger på innsiden og de bokstavelig talt slår deg blå og gul i starten. Jeg blåste støv av min rockering for 2 uker siden og har brukt den i ca 3-4 minutter hver vei sånn ca 5 dager i uken etter det. Målte meg i dag, og har minsket 4,5 cm om midjen allerede. Sist jeg brukte den, for noen år siden og før siste barnet, gikk jeg inn 8-9 cm om midjen på 5-6 uker. Etter det gadd jeg rett og slett ikke mer, men midjemålet holdt seg fram til jeg ble gravid igjen. Jeg kan legge til at jeg nå trener jevnlig med jogging og styrketrening, og at rockeringen kommer i tillegg til dette fordi all den andre treningen ikke klarer å ta midjen og love-handelsene. Nå er det altså allerede kommet gode resultater. Jeg vet at folk påstår at det er umulig å punktslanke seg, men de kan bare ta seg en bolle altså, for med rockeringen går man inn i midjen(over magen uten å gå inn andre steder. Anonymous poster hash: c294e...980 Hvor mange minutter anbefaler du at man starter opp med når man har brukt de mye før? Er 6mnd siden fødsel, Har ikke brukt ringen på ca 2 år, men da sto jeg gjerne 30min hver gang Anonymous poster hash: e5543...629
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Jeg har et spørsmål: Jeg har brukt rockering en stund, og gått ned flere cm i livet der jeg er smalest. Men kan jeg forvente at det også skal hjelpe på "fleskepølsa" under navlen? Det er nemlig den som er mitt problem, ikke at jeg ikke er smal nok rundt livet. Anonymous poster hash: b166b...747
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Jeg må kjøpe meg en rockering skjønner jeg. Men jeg er gbp operert og har tatt bukplastikk, og sydd magemusklene. Er øm og låk over magen, enda det er 1 år sidne bukplastikken. Men jeg skal jammen ta sjangsen å kjøpe en rockering. Anonymous poster hash: 5d55b...4b7
klg,2 boys now:) Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Det fungere dårlig når den blir satt på lofte🙈 Men fungerer helt klart det er effektivt også,men virkelig auau i starten
Bumblebeee Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Fikk dere det til med én gang? Prøvde en canlig plastring som datteren min fikk og jeg kunne bare ikke få det til...rocka jo som bare det i barndommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå