Gå til innhold

Kviiiite legger og kretatur :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lys i huden,blir skjelden brun på legger.

Får fin farge på armene og i annsiktet.

 

Men beina er kvite. Jeg blir ikke såfort brent heller. Flink å smøre med faktor.

 

Jeg skal 14 dager tilkreta snart. Og vil gjerne ha farge før jeg drar.

 

Nei nei, ikke for å forhindre solbrenthet eller få grunnlag......nei nei, men for å ikke se så bleik ut.

 

Jeg bader lite, og er lubben så jeg sprader ikke i bikini, går mest i shorts osv. Vil bare at leggene ikke skal være kviiiite.

 

Jeg bader kanskje en gang eller to om dagen.

 

Er selvbruning dumt?

Evt hva slags type?

 

Eller er solarium bra?



Anonymous poster hash: fe81b...95f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...