Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg møtte en mann for to mnd siden som jeg har begynt og like godt. Vi snakker sammen hver dag men pga lite tid på hver vår kant treffes vi en gang i uken. Han har introdusert meg for mange av vennene sine og folk fra jobben. Han forsikrer meg hele tiden om at jeg er den eneste han møter og prater med men saken er den at han sier at han ikke har tid til noe forhold i livet sitt akuratt nå. Han har mye og gjøre om dagen og det har jeg også men om dette ikke fører noe vei så burde jeg vel ikke fortsette heller. Jeg er fornøyd med ting sånn som de er nå, men jeg har et fryktelig stort behov for og vite at han er min. Men det er han jo ikke siden han ikke vil inngå noe nå. Er det for tidlig av meg og begynne og "kreve" det etter to mnd? Skal jeg gi han tid og fortsette? Eller skal jeg avslutte hele greia nå? Er så redd for og bli såret igjen pga mange dårlige forhold bak meg. Vil ikke bli brukt å jeg prøver å gjøre alt for at det ikke skal skje. Jeg trenger råd damer:) Anonymous poster hash: a5d36...974
1-2-3 <3 Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Jeg møtte en mann for to mnd siden som jeg har begynt og like godt. Vi snakker sammen hver dag men pga lite tid på hver vår kant treffes vi en gang i uken. Han har introdusert meg for mange av vennene sine og folk fra jobben. Han forsikrer meg hele tiden om at jeg er den eneste han møter og prater med men saken er den at han sier at han ikke har tid til noe forhold i livet sitt akuratt nå. Han har mye og gjøre om dagen og det har jeg også men om dette ikke fører noe vei så burde jeg vel ikke fortsette heller. Jeg er fornøyd med ting sånn som de er nå, men jeg har et fryktelig stort behov for og vite at han er min. Men det er han jo ikke siden han ikke vil inngå noe nå. Er det for tidlig av meg og begynne og "kreve" det etter to mnd? Skal jeg gi han tid og fortsette? Eller skal jeg avslutte hele greia nå? Er så redd for og bli såret igjen pga mange dårlige forhold bak meg. Vil ikke bli brukt å jeg prøver å gjøre alt for at det ikke skal skje. Jeg trenger råd damer:) Anonymous poster hash: a5d36...974 Hei Finner man den rette, finnes ingen unnskyldninger.. Ville droppet hele opplegget. Om han virkelig er interessert vil han ikke bare la deg gå. Du vet ikke hva du har før du mister det vettu
Virginia. Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Enig med hun over. Vet han enda ikke etter så mange møter om han vil ha et forhold eller ei til deg, så er han ikke forelsket nok i deg.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Ja men blir man egentlig forelsket etter to mnd? Det blir ikke jeg. Men er nok sånn som dere sier, på tide og droppe hele greia:) HI Anonymous poster hash: a5d36...974
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Enig med de andre. Min erfaring er at hvis en mann etter litt tid fremdeles sier at han ikke har tid til noe forhold nå (og det ikke er heeeelt spesielle årsaker til det, som et tidsbestemt prosjekt som blir ferdig til sommeren, f.eks.), da er han ikke nok interessert. I hvert fall det som har vært min erfaring. Man finner tid hvis man ønsker å beholde en person i livet sitt, og om det er spesielle grunner akkurat her og nå så sier han når han får mer tid. Anonymous poster hash: cce2b...917
Virginia. Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Ja men blir man egentlig forelsket etter to mnd? Det blir ikke jeg. Men er nok sånn som dere sier, på tide og droppe hele greia:) HI Anonymous poster hash: a5d36...974 De fleste vil jeg tro blir forelsket i løpet av et par- tre uker. Som vi har sett her inne har en del også opplevd at det oppstår sterke følelser allerede etter en kveld, og at dette er den de er sammen med enda den dag i dag. Hos noen kan det nok ta noen måneder før forelskelse oppstår, men jeg tror nok det er mer vanlig at det viser seg å aldri dukke opp slike følelser dersom de ikke har oppstått innen to måneder.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Sier bare en ting: He is just not that into you! Dessverre Som noen sier her, hvis det er den rette så finner man tid, legger til rette og finner ikke på unnskyldninger. Se filmen He's just not that into you Anonymous poster hash: ecba4...b36
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Takk for svar jenter Anonymous poster hash: a5d36...974
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Ikke helt enig med de andre damene her. Mannen min og jeg holdt på slik i nesten seks mnd eller noe slikt. Jeg hadde IKKE blitt forelska etter to-tre uker. Du må nesten gå i deg selv og se hva du kan leve med. Hvis totalopplevelsen av at han ikke vil forplikte seg nå er mer negativ enn positiv ville jeg brutt. Hvis totalen er mer positiv, så ville jeg hygget meg litt til og tatt en dag av gangen for å se hvor det leder. Lykke til! Anonymous poster hash: 245f8...e02
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Nei navnet hans begynner ikke på F:) Ja det var det, det plager meg ikke sånn som vi har det nå. Synes det er supert. Men jeg vil bare ha den bekreftelsen på at en dag kanskje kan det bli noe, at det går riktig vei. Høres rart ut men det er sånn det er. Jeg er ikke forelsket og det blir jeg ikke så fort. Trenger litt tid på meg. HI Anonymous poster hash: a5d36...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå