Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Får orden på økonomien så ødelegger hun avtale med kreditorer pga et par skisko! Tragisk... Anonymous poster hash: 50d7c...d5f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Og så blir hun premiert med et gavekort på 10 000 Anonymous poster hash: b1e7b...91c
SvettLama Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Satt akkuratt og tenkte det samme! 16000 i gavekort liksom... de skulle jo bare sagt "FUCK YOU!!" og dratt...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Jeg gidder ikke se episoden, har dere lyst til å fortelle hva som skjedde på slutten? Anonymous poster hash: d8aaf...1a2
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Hun fortjente ærlig talt ikke gavekortet fra Nelly Anonymous poster hash: 637eb...bb3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Nei, fikk med meg gavekortene etterpå. Hun burde skamme seg. HI Anonymous poster hash: 50d7c...d5f
Mia_73 Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Jeg har vanskelig å tro at hun er i midten av 20-åra. Skulle tro hun var 12 år.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Får orden på økonomien så ødelegger hun avtale med kreditorer pga et par skisko! Tragisk... Anonymous poster hash: 50d7c...d5f Huff, for en irriterende episode. Blir bare forbannet av å se. Til du som lurer hva som skjedde. Hun fikk ingen avtale med siste kreditor fordi hun, etter at økonomene hadde vært hos henne og forhandlet, prøvde å handle sko på nettet til 4-5000 + noe annet rimeligere. Hun satt bare der og smålo når hun ble konferert. Så fikk hun gavekort for masse penger :-0 Anonymous poster hash: 7ef63...b19
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Hun fortjent ikke en dritt av de flotte gavene hun fikk. Synes programmet er litt merkelig lagt opp når de belønner idiotskap ! Tror dere hun slutter med shopping? No no no, hun burde fått terapi i stedet for shopping gavekort Anonymous poster hash: 21303...195
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Synes også at det er helt håpløst at de får gavekort til slutt. Men det er nok en kompensasjon til disse folkene som skjemmer seg ut til offentlig skue. Skjønner ikke at folk ønsker å eksponere seg selv på den måten.. Anonymous poster hash: 6ac89...9f5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Skal vedde på at hun fortsetter på samme måte som før luksusfellen. Når hun kun uker etter at luksusfellen dro, bestiller seg nye ting på kreditt har hun ikke lært en dritt. Synd hun er så bortskjemt å drar med sin far i økonomisk selvmord. Uff tragiske jente Anonymous poster hash: 58cf7...d90
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Skal vedde på at hun fortsetter på samme måte som før luksusfellen. Når hun kun uker etter at luksusfellen dro, bestiller seg nye ting på kreditt har hun ikke lært en dritt. Synd hun er så bortskjemt å drar med sin far i økonomisk selvmord. Uff tragiske jente Anonymous poster hash: 58cf7...d90 Akkurat her må far ta et STORT ansvar. Han har oppdratt henne slik og hun gjør bare som hun er lært til. Trist at ingen lærte henne verdien av penger og å stå på egne bein, egentlig. Anonymous poster hash: b1e7b...91c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Skal vedde på at hun fortsetter på samme måte som før luksusfellen. Når hun kun uker etter at luksusfellen dro, bestiller seg nye ting på kreditt har hun ikke lært en dritt. Synd hun er så bortskjemt å drar med sin far i økonomisk selvmord. Uff tragiske jente Anonymous poster hash: 58cf7...d90 Akkurat her må far ta et STORT ansvar. Han har oppdratt henne slik og hun gjør bare som hun er lært til. Trist at ingen lærte henne verdien av penger og å stå på egne bein, egentlig. Anonymous poster hash: b1e7b...91c Å nei du. Voksne mennesker har ansvar for seg selv. Anonymous poster hash: 7b722...517
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Skal vedde på at hun fortsetter på samme måte som før luksusfellen. Når hun kun uker etter at luksusfellen dro, bestiller seg nye ting på kreditt har hun ikke lært en dritt. Synd hun er så bortskjemt å drar med sin far i økonomisk selvmord. Uff tragiske jente Anonymous poster hash: 58cf7...d90 Akkurat her må far ta et STORT ansvar. Han har oppdratt henne slik og hun gjør bare som hun er lært til. Trist at ingen lærte henne verdien av penger og å stå på egne bein, egentlig. Anonymous poster hash: b1e7b...91c Å nei du. Voksne mennesker har ansvar for seg selv. Anonymous poster hash: 7b722...517 De fleste voksne gjør som de har lært og de fleste bærerr preg av ppveksten.Feks. menn som ikke bidrar i huset fordi mor gjorde alt hjemme, uorden i økonomien fordi man aldri har lært verdien av penger, usunne kotholdsvaner fordi man ikke hadde særlig sunt kothold hjemme osv. Det er i oppveksten det største grunnlaget legges og vi foreldre har et stort ansvar. Anonymous poster hash: b1e7b...91c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Skal vedde på at hun fortsetter på samme måte som før luksusfellen. Når hun kun uker etter at luksusfellen dro, bestiller seg nye ting på kreditt har hun ikke lært en dritt. Synd hun er så bortskjemt å drar med sin far i økonomisk selvmord. Uff tragiske jente Anonymous poster hash: 58cf7...d90 Akkurat her må far ta et STORT ansvar. Han har oppdratt henne slik og hun gjør bare som hun er lært til. Trist at ingen lærte henne verdien av penger og å stå på egne bein, egentlig. Anonymous poster hash: b1e7b...91c Å nei du. Voksne mennesker har ansvar for seg selv. Anonymous poster hash: 7b722...517 De fleste voksne gjør som de har lært og de fleste bærerr preg av ppveksten.Feks. menn som ikke bidrar i huset fordi mor gjorde alt hjemme, uorden i økonomien fordi man aldri har lært verdien av penger, usunne kotholdsvaner fordi man ikke hadde særlig sunt kothold hjemme osv. Det er i oppveksten det største grunnlaget legges og vi foreldre har et stort ansvar. Anonymous poster hash: b1e7b...91c Svigermor har gjort alt hjemme hos min mann. Så da må jeg bare forvente å være hushjelpen hans mener du? Thihi. Anonymous poster hash: 7b722...517
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #16 Skrevet 10. april 2014 Skal vedde på at hun fortsetter på samme måte som før luksusfellen. Når hun kun uker etter at luksusfellen dro, bestiller seg nye ting på kreditt har hun ikke lært en dritt. Synd hun er så bortskjemt å drar med sin far i økonomisk selvmord. Uff tragiske jente Anonymous poster hash: 58cf7...d90 Akkurat her må far ta et STORT ansvar. Han har oppdratt henne slik og hun gjør bare som hun er lært til. Trist at ingen lærte henne verdien av penger og å stå på egne bein, egentlig. Anonymous poster hash: b1e7b...91c Å nei du. Voksne mennesker har ansvar for seg selv. Anonymous poster hash: 7b722...517 De fleste voksne gjør som de har lært og de fleste bærerr preg av ppveksten.Feks. menn som ikke bidrar i huset fordi mor gjorde alt hjemme, uorden i økonomien fordi man aldri har lært verdien av penger, usunne kotholdsvaner fordi man ikke hadde særlig sunt kothold hjemme osv. Det er i oppveksten det største grunnlaget legges og vi foreldre har et stort ansvar. Anonymous poster hash: b1e7b...91c Svigermor har gjort alt hjemme hos min mann. Så da må jeg bare forvente å være hushjelpen hans mener du? Thihi. Anonymous poster hash: 7b722...517 Det er din tolkning, ikke det jeg sier. Det jeg sier er at foreldre har ansvar for å oppdra barna sine til å bli selvstednige individeR og at det er vanskelig å oppdra voksne, enda verre å oppdra seg selv når foreldrene fortsatt støtter opp om et dårlig mønster. Anonymous poster hash: b1e7b...91c
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Jeg ble lettere paff av det kvinnemennesket der, eller rettere sagt jentungen! Måten hun sitter og gliser på, fikk meg til å ha lyst og hoppe inn i tv- skjermen og gi henne en lusing, snakk om utakknemlig og bortskjemt jentunge! Anonymous poster hash: dff2a...05a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 Jeg ble lettere paff av det kvinnemennesket der, eller rettere sagt jentungen! Måten hun sitter og gliser på, fikk meg til å ha lyst og hoppe inn i tv- skjermen og gi henne en lusing, snakk om utakknemlig og bortskjemt jentunge! Anonymous poster hash: dff2a...05a Så kommer dumsnille luksusfellen og ordner opp for henne og premierer henne for elendig økonomisk sans. Anonymous poster hash: af9b7...1f7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 Får orden på økonomien så ødelegger hun avtale med kreditorer pga et par skisko! Tragisk... Anonymous poster hash: 50d7c...d5f Huff, for en irriterende episode. Blir bare forbannet av å se. Til du som lurer hva som skjedde. Hun fikk ingen avtale med siste kreditor fordi hun, etter at økonomene hadde vært hos henne og forhandlet, prøvde å handle sko på nettet til 4-5000 + noe annet rimeligere. Hun satt bare der og smålo når hun ble konferert. Så fikk hun gavekort for masse penger :-0 Anonymous poster hash: 7ef63...b19 Har ikke sett. Men I alle dager da..... Anonymous poster hash: 4d776...75b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #20 Skrevet 11. april 2014 Jeg synes økonomene så meget irriterte ut der de satt (med rette)! Synes heller de kunne sagt at de egentlig hadde tenkt til å gi henne gavekortene, men siden hun ikke gidder å gjøre sin del av jobben sparer de dem heller til noen som faktisk har fortjent det! Ble helt idiotisk å premiere henne når hun ikke har kommet et skritt videre og ikke vil ta ansvar for sin egen situasjon. Anonymous poster hash: 3c507...897
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #21 Skrevet 11. april 2014 Jeg ble lettere paff av det kvinnemennesket der, eller rettere sagt jentungen! Måten hun sitter og gliser på, fikk meg til å ha lyst og hoppe inn i tv- skjermen og gi henne en lusing, snakk om utakknemlig og bortskjemt jentunge!Anonymous poster hash: dff2a...05a Så kommer dumsnille luksusfellen og ordner opp for henne og premierer henne for elendig økonomisk sans. Anonymous poster hash: af9b7...1f7 Det er nok ikke økonomene som har lyst og gi personene som er med i Luksusfellen, gavekortene de mottar, men de som står bak tvkonseptet! Men slike som denne jenten, fortjener faktisk ikke en dritt, og det tror jeg økonomene tenkte selv også! Anonymous poster hash: dff2a...05a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #22 Skrevet 11. april 2014 Jeg lurer på hvordan hun fikk råd til frisør/hårfarge på ett så stramt budsjett jeg. Anonymous poster hash: e3fa4...4db
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #23 Skrevet 11. april 2014 Gavekortene er jo selvfølgelig en del av sponsoravtalen til programmet. Tror nok ikke de gutta hadde så veldig lyst til å gi henne noe når hun kunne oppføre seg på den måten. Anonymous poster hash: 3351e...dca
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #24 Skrevet 11. april 2014 De fortjente hun virkelig ikke. De burde heller spandert noen timer hos psykolog på henne :/ Anonymous poster hash: e04e0...841
Anonym bruker Skrevet 11. april 2014 #25 Skrevet 11. april 2014 Mitt skadefroe jeg liker egentlig Luksusfellen,men har aldri likt at de skal få dyre gaver etterpå. Jeg holder orden på min økonomi, selv om jeg må gi opp ting for å få pengene til å gå opp i opp. Hvor er min gave? Anonymous poster hash: 80cb1...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå