Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Lille hoster HELE tiden hun er våken. Hun er jo helt utslitt. Spiser ikke men drikker heldigvis. Har vært syke snart en uke nå og de siste dagene har det vært feber og hoste... Finns det noen magiske triks? Anonymous poster hash: 7b8fb...ca5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Ingen magiske triks, men det hjelper ofte noe å ha vinduet åpent og heve hodet enten ved å legge henne på en stor pute eller sette noe under beina på senga i hodeenden. Hvis det bare fortsetter og fortsetter, spesielt hvis feberen er høy, så ville jeg tatt kontakt med lege for å være sikker på at det ikke trengs antibiotika, men mest sannsynlig er det virus som må gå over av seg selv. Hos oss har både jeg og yngste hostet i et par uker nå, men ingen feber, så vi må bare vente til det går over. Anonymous poster hash: 7a5c0...45b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Da vår gutt hadde feber og hoste, dro vi til legen. Det var bronkitt, og han fikk resept på Cosylan. Anonymous poster hash: 0aeb3...aed
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Spraye saltvann i nesa, det kan hjelpe. Men det går også kikhoste nå. Og vi er faktisk en familie, med besteforeldre som er rammet. Og ja det går!!! Tenk på det alle som ikke vaksinert barna. Her begynte det som en normal snue og hoste, hosten er spesielt på natten. For oss voksne, ble det mer som en virus infeksjon som gikk over til en baktriell for den viste seg på crp en stund. Min vi får hostekuler og har problemer å puste inn under disse anfallene. Og mannen min har besvimt noen ganger under disse hostekulene. Kommer dere dere tidlig til behandling kan dere få medisiner, våres lege tenkte ikke i de baner. Så vi må belage oss på en vår med hosting. Anonymous poster hash: 1d65e...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå