Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Stakkars gode mannen min ble skikkelig skremt i kveld . Det var ikke med vilje fra min side, bare litt frustrasjon som kom ut fra en sliten kone på badet og som beklageligvis gjorde ham litt redd. Jeg er halvveis i svangerskapet og hadde 3 gode dager på rad uten å spy. Herlig, men det kunne jo ikke vare Etter at vi har spist middag og slappet av en god stund setter jeg på tørketrommelen og vaskemaskinen, jeg står og henger opp litt tøy når jeg kjenner det plutselig vokser i munnen. Må løpe forbi mannen og donere middagen min til avløpet. Mens jeg ligger på alle fire og vrenger magesekken for middag opp i doen kjenner jeg at det begynner å lekke - jada, jeg tisser på meg og ikke rent lite. Kjipt å kjenne den umiddelbare varmen som du vet ganske snart blir ubehagelig kald (når du er 33 år). Med ansiktet fullt av snørr, spy og tårer etter den voldsomme spykula OG kaldt tiss i buksa lirte jeg av meg noen lite pene gloser i frustrasjon. (Er så lei av å kaste opp og stadig være kvalm.) Mannen min var i stua med sønnen vår og lurte på hva som var galt, jeg svarer: "jeg har ikke bare kasta opp, jeg har tissa på meg, kan du være snill og komme med vaskebøtta, såpe og en vaskefille?" Han ler og kommer med bøtta, jeg tørker opp/vasker gulv og må vaske meg i dusjen (må si at når han kom med vaskebøtta ville han gjerne hjelpe meg, men det var midt i kveldsstellet til lillegutt og det var bedre for meg at han fullførte det). Vi prater sammen etter at lillegutt er i seng og han sier til meg: "ble så bekymra når du var på badet, hørte du kasta opp, men trodde det verste når du begynte å banne, at du kanskje hadde begynt å blø/at det var noe alvorlig galt. Ble kjempeglad når du sa at du bare hadde tissa på deg." Når han fortalte meg dette kunne jeg ikke gjøre annet enn å smile, han er bare så god Ønsker alle en fin kveld Anonymous poster hash: d14cb...70c
La rubia Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Hahaha. Gravide meg synes dette var hysterisk morsomt. Tårene triller i all latterhiksten. Godt det ikke var noe verre ja
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 haha om det er noen trøst så gjorde jeg det også. og jeg spydde ute, på bussen, på jobb... måtte ha skift med meg. Utrolig at jeg ikke fikk sykemelding Anonymous poster hash: 9c10f...c0e
Mammaaaaaa Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Hahahahaha så bra! Ser det for meg! Men han har rett da, bra du "bare" hadde tisse på deg!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Tissa du på deg? Kanskje på tide med noen knipeøvlser! Anonymous poster hash: 4600d...57e
DaenerysStorm Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Tissa du på deg? Kanskje på tide med noen knipeøvlser! Anonymous poster hash: 4600d...57e Kan jo knipe så mye man bare vil, men hvis huet på babyen stanger ned i blæra når du kaster deg frem for å kaste opp er man som regel fucked
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Tissa du på deg? Kanskje på tide med noen knipeøvlser! Anonymous poster hash: 4600d...57e Kan jo knipe så mye man bare vil, men hvis huet på babyen stanger ned i blæra når du kaster deg frem for å kaste opp er man som regel fucked Yep, stemmer det...Jeg gjør knipeøvelser hver dag (har gjort det i årevis) OG jeg kneip igjen etter beste evne, men det hjalp ikke gitt (jeg spydde ikke akkurat som en forfinet dame i går, her ropte vi skikkelig i porselenstelefonen) Anonymous poster hash: d14cb...70c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Ååå! Det var en god mann! Anonymous poster hash: 49cf6...80b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Snakk om tvangstanker, hos mannen din.. Kan løses ved hjelp hos psykolog jeg mener, når noen kaster opp og banner eller hva, er det ikke akkurat normalt å tenke at noe er galt, liksom. Anonymous poster hash: 942c6...d56
♥Nemi♥ Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Huffameg! Det er så vidundelig deilig å spy med en litt større baby i magen! Hærlig når den klemmer på alle tarmer, og hele magen vrenger seg i 10 000 km/t! Heldigvis har mannen og jeg et naturlig forhold som dere. Skikkelig historie å skrive i babyboka det der ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå