Gå til innhold

Flau over eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så flau at jeg kunne synke under jorden! Vi var på et sosialt treff på skolen i dag med de andre foreldrene. Eksen som knapt ser sønnen sin og heller ikke kjenner ham spesielt godt satt og fjaset og røret om hva sønnen gjør og ikke gjør. Et par av de andre foreldrene kikket litt undrende og unnvikende på meg. Faren eier ikke sosiale antenner og bablet i vei høyt, men liksom allikevel til seg selv. " Ha ha, ja han er i hvert fall ikke lik faren sin når han.... osv osv" Det gjallet i hele klasserommet og jeg var såååå flau :wub: De fleste vet ikke at vi ikke bor sammen heller.... Hva skal jeg gjøre? Jeg kjenner ikke de andre foreldrene spesielt godt, men føler nå at mine sjanser for å bli bedre kjent med dem begrenser seg. Hva ville dere ha gjort?

Anonymous poster hash: 7b2d0...c05
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i han. Du har ikke ansvar for hvordan han oppfører seg, for det har kun han. Og de aller fleste oppegående mennesker vet akkurat dette. Hva andre tenker, har ingen betydning i lengden uansett.

Og du skal vite jeg har vært der selv :D Men jeg har aldri brydd meg. Far til mine var på en måte mens vi var sammen, og fikk barn. Og endret seg mye(eller kanskje jeg så mer av sannheten?) etter det ble slutt.... Jeg er i alle fall ikke ansvarlig for noe et annet voksent menneske finner på, samme hvilken relasjon vi har.

Anonymous poster hash: 64608...97b
Skrevet

Neste gang det er samling av et eller annet slag, du møter noen i idrettssammenhenger eller lignende, så smetter du inn en kommentar om at du er singel eller noe. Gjør det på en måte slik at det ikke blir påfallende.

Anonymous poster hash: 52d88...ab1
Skrevet

Drit i han. Du har ikke ansvar for hvordan han oppfører seg, for det har kun han. Og de aller fleste oppegående mennesker vet akkurat dette. Hva andre tenker, har ingen betydning i lengden uansett.

Og du skal vite jeg har vært der selv :D Men jeg har aldri brydd meg. Far til mine var på en måte mens vi var sammen, og fikk barn. Og endret seg mye(eller kanskje jeg så mer av sannheten?) etter det ble slutt.... Jeg er i alle fall ikke ansvarlig for noe et annet voksent menneske finner på, samme hvilken relasjon vi har.

Anonymous poster hash: 64608...97b

Mulig han har vært slik hele tiden ja, men først nå at jeg føler det pinlig. Føler meg ikke ansvarlig, men fy så ekkelt :huh:

Skrevet

Neste gang det er samling av et eller annet slag, du møter noen i idrettssammenhenger eller lignende, så smetter du inn en kommentar om at du er singel eller noe. Gjør det på en måte slik at det ikke blir påfallende.

Anonymous poster hash: 52d88...ab1

He he, det tror jeg kanskje kunne fungere ja :) Prøver det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...