Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor tok 6- åringen på trening i dag. Når de skal dra blir det snakk om hvor de skal parkere og jenta er opptatt av at det skal være nærmest mulig fordi hun pleier å få vond i beina som hun sier. Bestemor er veldig fokusert på "vondter" og spør en masse om dette og sier at hun nok har dårlige sko, at vi må kjøpe sko med demping osv. Vi som kjenner henne vet at hun av og til "bruker" vondter litt og feks når vi skal gå langt. Hun har også voksesmerter av og til og dette hisser bestemor seg opp over. Vi har kjøpt gode sko i skobutikk og det er ikke noe galt med dem. Pappaen sier det til bestemor og avslutter med at hun får vel kjøpe sko selv da. Dette tok hun tydeligvis bokstavelig for etter trening kommer hun tilbake med sko kjøpt til 139 på Europris! Altså mye dårligere sko enn de vi hadde kjøpt. Kjenner jeg blir utrolig irritert og synes hun tråkker over en grense her. Hvordan hadde dere reagert?

Anonymous poster hash: 67265...0d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde svelget en stor kamel, tatt skoene imot og takket pent. Så sendt de til UFF eller Fretex. hadde og visst at svigermor var på bærtur, men hadde ikke orket å brydd meg.

Anonymous poster hash: 8a580...6ab
Skrevet

Jeg hadde nok også blitt irritert, men bitt det i meg.. kanskje sagt at de er fine som ekstrasko i bhg eller noe sånt;-) nei, jeg hadde nok ikke sagt noe som helst, men nå er ikke jeg verdens "tøffeste" heller.... men hun mener vel godt?

Anonymous poster hash: b3bf2...c60

Skrevet

Pappen sa at hun kunne kjøpe sko selv. Hun kjøpte sko. Hvilken grense tråkket hun over og hva er det å reagere på?

Skrevet

Jeg hadde takket for skoene og latt det ligge. Tenker at det blir for dumt å bli irritert fordi en bestemor har kjøpt et par sko. Regner med det var godt ment.

Anonymous poster hash: 6ce6b...818

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...