Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Hva gjør dere når dere gir barnet dette? Og når får de det? Husker ikke noe fra vi var små. Dersom noen kan di hvordan de gjør det blir jeg veldig glad :-) Anonymous poster hash: 8c9c3...64f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Påskeharen har gjemt de et sted, så de må lete. Ofte har hun gjemt de ute og barna må følge sporene i snøen, men er ikke så mye snø her nå så blir nok inne et sted i år. Egentlig skal det vel gis påskeaften, men vi pleier å gi det før så de kan kose seg med egget litt lengre Anonymous poster hash: 4c6dc...700
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Da vi var små fikk vi bare egget utdelt i begynnelsen av påsken. Det var fylt med div aktivitetsleker i tillegg til snop... vi lager skattekart + rebusløp som barna får lørdag morgen (påskeaften) ... løsningen på gåtene henviser til bestemte steder hvor de finner nye oppgaver.. nå har vi etterhvert større barn og gåtene er vanskeligere Anonymous poster hash: b7f69...276
Cruella De Vil Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Når jeg var liten hadde vi rebusløp - lapper gjemt rundt på forskjellige steder og hver lapp hadde en gåte som ledet oss til neste sted. På siste stedet fant vi eggene. Jeg husker det som veldig moro og spennende når jeg var liten. Er barna for små til Rebusløp kan du lage en veldig enkel rebus, kanskje en tegning med et hint til hvor de skal lete og så hjelpe dem til å lete etter egget?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Jeg er vandt med å få påskeegget 1.påskedag.Da lå det under senga mi når jeg våknet.Påskeharen hadde vært der om natten Vi gir våre barn egget på påskeaften,de må lete etter det da Anonymous poster hash: 4c49e...3c2
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Våre egg blir gjemt i hagen på hytta. Ungene fyker rund og leiter, mens vi voksne koser oss med kaffe og ser på. Iår blir det vel 13 egg de må leite etter. Og det leites på påskeaften, når vi som jobber dagvakt har kommer fra jobb. Jobber ingen, noe som aldri har skjedd tror jeg blir det gjort tidligere. For familien vår er ikke påske fri nemlig, bare min mor og ungene som har fri, alle vi andre jobber noen dager eller flere dager. Anonymous poster hash: 44f4c...38c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 De får eggene på påskeaften, om morgenen eller formiddagen etter en rebusjekt ute og inne. Anonymous poster hash: 9fd49...33f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Men hvorfor sier dere påskeharen er der? Min unge spør så mye, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si da !;-) Hi Anonymous poster hash: 8c9c3...64f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Dyttttt;-) Anonymous poster hash: 8c9c3...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå