Superdolly Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg trenger nye støvler. Og jeg trenger noen som holder en stund, for jeg er drittlei av å kjøpe nye både høst og vår. Har sett litt på Ilse Jacobsen, og synes de har mange fine. Noen her som har disse og vet om de er holdbare? Eventuelt tips om andre merker? Jeg liker best de som er litt lave, for øvrig, like over ankelen eller deromkring.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Jeg har to par Ilse Jakobsen støvler,de lange.De er gode å gå i,men du bedre hvor tunge de er!Da jeg var gravid fikk jeg ikke til å bruke de fordidet gjorde for vondt i bekkenet..!Og når jeg skulle kjøre bil,satt kanten av støvlene fast under setet,så de tble trøblete å kjøre. Nei,de lange anbefaler jeg ikke,selv om de er superkule å se på! Har ett par midt på leggenkorte Hunter støvler som er ok,men de er ikke like varme som Ilse støvler. Så jeg hadde evt kjøpt korte Ilse støvler,forde de kan ikke være så tunge som de lange samt varmere enn Hunter. Men jeg har jo ikke noe erfaring med andre merker da,så det kan jo hende andre merker er like bra Anonymous poster hash: 06a36...f17
Vaffelstrikk Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Har lave Tretorn, de er vanntette, varme, behagelige og holdbare. Men kanskje ikke spesielt vakre..
Superdolly Skrevet 9. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2014 (endret) Takk for svar, begge to. Utseende på støvlene er ikke det viktigste. Hovedsaken her er at de er holdbare! Jeg kjøpte nye i høst, oktober/november, brukte dem så vidt og tok dem fram igjen for ca tre uker siden. Nå har de sprukket opp fra like bak stortåa og ca fem cm bakover på innsiden. Sånn flere småsprekker, omtrent som gummien var morken. Dette var Roots, og ikke så altfor dyre. Før det, på våren i fjor, prøvde jeg Kari Traa, og de gikk i stykker enda fortere. Jeg bruker dem ikke hardt på noen måte. Jeg har dem på når det regner eller er veldig vått og sørpete ute. Til og fra jobb, og en sjelden gang når jeg går tur med hunden. Men som regel går jeg i joggesko selv om jeg blir våt, fordi jeg synes det er guffent å gå tur i støvler. Så nå tenkte jeg å prøve om jeg kan få noe som varer litt lenger, hvis jeg betaler litt mer. Endret 9. april 2014 av Superdolly
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Jeg har Ilse Jacobsen, og de ødelegger hælene mine helt, får skikkelig gnagesår. Det gjør flere jeg kjenner også. I tillegg er de blytunge! Fine, men for meg ubrukelige Anonymous poster hash: 70d95...ed6
Anyne Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Viking blæst!! Fine, perfekt høyde og veldig gode å gå i. Jeg letet i mange år før jeg fant de perfekte så de anbefales virkelig!
Superdolly Skrevet 10. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2014 Ok, takk for svar. Da kommer jeg nok til å se etter noe annet enn Ilse Jacobsen .
It's all about me Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Kjenner ikke igjen det som blir sakt om Ilse støvlene. Elsker mine, de er både gode å gå med og kjøre med. OG har hold bra kvalitetsmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå