Gå til innhold

Føles som om jeg hoster opp lungene...blhæ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke ble jeg syk med lett feber, verking i kroppen og hoste. Etter noen dager gikk feber over, men halen og ørene ble litt vonde. På mandag ble formen bedre og i går var den ikke så ille. Litt hoste, men ikke mer enn det. I dag var det på med joggeskoene for å gjenoppta treningen jeg omsider var kommet meg i gang med... dumme, dumme meg!

Nå hoster og raller jeg som en 70 år gammel storrøyker, og det føles som lungene mine kommer opp på slutten av hver hostekule. Det kommer opp slim, raller og piper i brystet og gjør rett og slett vondt :( Men, det er bare hoste, ikke sant? Så lenge jeg ikke har mer feber osv, så er det ikke noe å bekymre seg over? Og når er det trygt å jogge igjen tror dere?

Anonymous poster hash: 711c7...187
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*halsen

Har heldigvis ikke hale ;)

Anonymous poster hash: 711c7...187
Skrevet

Vet ikke hvordan det er der du bor. Men her i østfold, så er det mye kikhoste som går. Hvis det fortsetter, så hadde jeg dratt til doktoren og sjekka det opp, siden det er så smittsomt.

Skrevet

Ja her i nord også har det oppstått flere tilfeller av kikhoste.

Trolig kommer dette av at mange lar vær å vaksinere barna sine, pluss innvandrere som er smittebærere og ikke har tatt vaksine.

Anonymous poster hash: 2597c...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...