Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Finner ingen som kan lage en kake til sønnen min sin 3 års dag:( Anonymous poster hash: 3b35d...d12
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Jeg er ikke skikkelig god men kan jo hjelpe deg å bake om du hjelper meg. Hva skal du ha? Med litt morskjærlighet, engasjement og kreativitet blir det alltids bra... ;-) Anonymous poster hash: af9d4...a23
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Hans største drøm er lynet mc queen kake , og er det noe jeg ikke kan, så er det slikt jeg ser gleden hans er så ufattelig stor, men vet at der duger jeg ikke... Vil så gjerne gi han det!! Anonymous poster hash: 3b35d...d12
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Hvor lynet mcqueen må den vare? Hvor nøye er han? Anonymous poster hash: af9d4...a23
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Hva med å lage en rund sjokoladekake ( fra pose hvis ønskelig).. Kjøp ferdig rød marsipan og kjeve ut. Dekk kaka med marsipan og sett et lynet mc queen bil på toppen... Voila.. Evt bare marsipan på toppen, og kvikklunsj stenger rundt hele kaka,og bilen i midten! Anonymous poster hash: 2237a...a1f
kråkemamma Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Denne var enkel selv for kløner som meg Form kaka som en bil og dekk med sukkerpasta ( kjøpt ferdig ) Jeg brukte et lynet bilde som mal. 4 åringen ble strålende fornøyd. Sjokoladekake dekt med sjokoladekrem under.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 hei igjen. Han er ganske nøye på tingene sine. Skal være tipp topp, og det er jo derfor jeg har valgt å ikke prøve å kaste meg ned i bakebollen selv. Må ha den klar til mandag, og vil så gjerne imponere litt da Men jeg forstår at det kan være vanskelig for meg å finne noen på så kort varsel til en Ok pris. vi er ikke mange, og han får ikke selskap ( kun bestemor og bestefar) så... vil liksom kompensere litt Anonymous poster hash: 3b35d...d12
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 *dytt* Anonymous poster hash: 3b35d...d12
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 http://www.leneskaker.blogspot.no Anonymous poster hash: 26130...524
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Er det ikke mulig å bestille fra bakeri? Uansett er det ikke vanskelig å lage en slik bilkake som den hun la ut bilde av over her. Laget en slik til min sønns treårsdag, og detaljene tok laaaaang tid, men han ble kjempefornøyd Anonymous poster hash: adb88...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå