Gå til innhold

Gravid? Trenger råd.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke innlegget mitt igjen fra i går, men trenger råd. 

Tok en ny ebay test på morgen urin idag som var positiv. Tok en clear blue og ebay test til nå i ettermiddag der begge var negative. Lurer egentlig på om jeg kan være gravid da? Tr er ventet idag eller fredag, men har alle symtoner fra forrige graviditet, uten om uteblitt mens foreløbig. Vet det kan være tidlig og teste, men utolmodig, 12dpo i går, 13dpo idag…..

 

Tips og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har fortsatt mensen, men er 13dpo? Mulig jeg har misforstått hva dpo betyr ;)

 

Men for å svare deg.. Jeg tror jeg ville trodd mer på clearblue testene da dette er de eneste jeg har kjennskap. Gudene vet hva slags tester man finner på e-bay.. Men vent en uke før du tester igjen, da kan hcg nivået ha steget betraktelig om du er gravid :)



Anonymous poster hash: d6075...5f4
Skrevet

Med mange tester skal man teste med morgenurin for da er hcg konsentrasjonen høyest. Utover dagen blir den utvannet

Kan være svaret på hvorforndu får positiv test om morgningen og ikke på ettermiddagen

 

Anonymous poster hash: 923d2...aa6

Skrevet

 

Du har fortsatt mensen, men er 13dpo? Mulig jeg har misforstått hva dpo betyr ;)

 

Men for å svare deg.. Jeg tror jeg ville trodd mer på clearblue testene da dette er de eneste jeg har kjennskap. Gudene vet hva slags tester man finner på e-bay.. Men vent en uke før du tester igjen, da kan hcg nivået ha steget betraktelig om du er gravid :)

 

Anonymous poster hash: d6075...5f4

 

dpo er days past ovulation, altså jet er på dag 13 etter eggløsning. Har 2 dager hvor egentlig mensen kan komme det er i dag eller fredag i følge kalenderen og syklus fra tidligere. Jeg mener selv at det er morgendagen som er dagen jeg opprinnelig skal ha tr. 

Men får teste igjen om ett par dager, da det uanesett er ganske tidlig. Synes bare det var så rart da clearblue sier du kan få svar 3-4dager før forventet mens……..

Skrevet

Med mange tester skal man teste med morgenurin for da er hcg konsentrasjonen høyest. Utover dagen blir den utvannet

Kan være svaret på hvorforndu får positiv test om morgningen og ikke på ettermiddagen

 

Anonymous poster hash: 923d2...aa6

Stemmer, men så sies det at du kan teste så tidlig som 3-4 dager før forventet mens med CB, så derfor jeg synes det virka så rart. Tester igjen om noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...