Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Noen som har opplevd dette, og hva skjedde da? Her har jeg fått beskjed om at går han ikke videre med det, så får vi bare pass for hver reise. Det blir ganske styr da vi reiser ofte, og litt på sparket. Årsaken til at far nekter pass, er bare for å ta meg, det er helt ubegrunnet. Det er 6 år siden vi gikk fra hverandre, og jeg har reist mye med barna på denne tiden. Det har aldri skjedd noe galt på noen av turene, og barna elsker å reise. Han har skrevet at vi skal på farlig ferie. Vi skal til Spania, Frankrike og Italia i sommer, så er jo ikke farlige steder. Anonymous poster hash: f5e2e...f20
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Jeg trengte ikke fars underskrift, ring politiet og spør hva du skal gjøre. Anonymous poster hash: ce810...6ee
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Jeg har vært på politistasjonen å pratet med de i dag. Far må godkjenne det. De trenger bekreftelse fra han. Det fikk de først, og han fortalte at han hadde sendt den. Så trakk han den 2 dager etterpå. Anonymous poster hash: f5e2e...f20
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Det gjorde barnefaren mot søsteren min og. Hun gikk til politiet å kontaktet barnefaren å forhørte seg om det var en god grunn til at hun nektet han det. De fant ut at det var det ikke så da fikk hun pass uten hans underskrift. Anonymous poster hash: a1206...0f6
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Her nektet også eksen å skrive under, men så lenge han ikke tok det til retten fikk jeg pass til barna for 3 år. Anonymous poster hash: 895b9...bc4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Det gjorde barnefaren mot søsteren min og. Hun gikk til politiet å kontaktet barnefaren å forhørte seg om det var en god grunn til at hun nektet han det. De fant ut at det var det ikke så da fikk hun pass uten hans underskrift. Anonymous poster hash: a1206...0f6 Samme her. Politiet kontaktet far og han hadde ingen god grunn til å nekte pass. Fikk utstedt pass uten fars underskrift. Anonymous poster hash: 60303...3c1
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Tusen takk for svar. Håper virkelig jeg får pass for mer enn hver reise. Fikk beskjed om at han må ta det til retten videre ja. Og det er jeg 99,9% sikker på at han ikke gjør. Så da får vi nok pass, men de sa det var bare for en reise. Men håper de tok feil da. Anonymous poster hash: f5e2e...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå