Gå til innhold

Hysterisk eller bekymret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et vennepar av meg har en datter på 4 år. Mor er fra Norge og far er fra Pakistan. Etter mange år i Norge ble far utvist til Pakistan.

Nå er barnet alene på ferie hos far og jeg kan ikke forklare hvorfor, men min første tanke var "det barnet kommer aldri hjem igjen".

Er jeg hysterisk eller bør jeg være bekymret?

(vet at det ikke er min sak, men å bry seg om andre barn er noe jeg har for vane å gjøre)

Anonymous poster hash: a13f0...927
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner dem, det gjør ikke vi. Det hjelper uansett fint lite om du bekymrer deg eller ikke. Hvis de ikke har tenkt til å sende barnet hjem, så er det svært lite håp..dessverre

Skrevet

Kjenner dem og har aldri hatt slike tanker før. De kom bare plutselig når jeg hørte at barnet var i Pakistan med far. Kanskje fordi far ikke kan komme til Norge, jeg vet ikke?

HI

Skrevet

Risikabelt å gjøre slik, siden muslimske land har et litt annet syn på kvinner, barn og hvilke rettigheter en far har.

Anonymous poster hash: 190b7...d95
Skrevet

Kjenner dem og har aldri hatt slike tanker før. De kom bare plutselig når jeg hørte at barnet var i Pakistan med far. Kanskje fordi far ikke kan komme til Norge, jeg vet ikke?

HI

Jeg hadde nok hatt en liten tenke i hodet selv om jeg var i din situasjon. Men vi får håpe for barnet sitt del, at det kommer trygt tilbake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...