Gå til innhold

jeg blir alltid snakka dritt til av søsstra mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å jeg tar imot...

Hu behandler meg som dritt

sikkert både med å uten vilje, ikke

vet jeg..

Mannen min mener jeg må ta litt igjen

med samme mynt, men jeg klarer ikke..

Å nå igjen... Sitter jeg oppløst i tårer..

Anonymous poster hash: 2e71a...6aa

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Begrens din kontakt med mennesker som drar deg ned. Familie eller ikke.

Skrevet

Det er helt grusomt å lese det du skriver. Stavefeil på stavefeil, og "..." som avslutning på annenhver setning. 

Si klart i fra at du ikke gidder å ta imot dritt fra henne. Gro litt ryggrad!

Anonymous poster hash: a6a3b...c96
Skrevet

Hun er naboen min..

Føler jeg vet for mye om hennes

problemer.. Skulle aldri flytta så nerme

men så ble det sånn.

Jeg har det ganske bra sånn egentlig,

Å trur ikke hun tåler det heller.

Skrevet

Det er helt grusomt å lese det du skriver. Stavefeil på stavefeil, og "..." som avslutning på annenhver setning.

om jeg har stavefeil så drit i det da. Beklager om det irriterer deg , er bare uttafor og søker råd. Hun er 14 år eldre enn meg, syns det er vanskeøig og skal snakke til henne sånn. Aner ikke om hun gjør det bevisst engabg.

Skrevet

Går litt fort på tlf. Beklager skrivefeil.

Skrevet

om jeg har stavefeil så drit i det da. Beklager om det irriterer deg , er bare uttafor og søker råd. Hun er 14 år eldre enn meg, syns det er vanskeøig og skal snakke til henne sånn. Aner ikke om hun gjør det bevisst engabg.

Beklager, jeg klarer faktisk ikke å ta deg alvorlig sånn som du skriver. Får en følelse av at søstera di kanskje har en god grunn til å snakke hardt til deg.

Skrevet

Hei hi. Ikke bry deg om kritikken av skrivefeil. Og du som kritiserer. Fy. Er faktisk ikke alle som er flinke i staving, og det å kritisere stavefeil gjør jo at folk blir redd for skrive noe som absolutt ikke bedrer rettskrivingen. En må jo øve på ting for å bli flinkere. 

Tilbake til hi. 

Familie er vanskelig. Bra du har en mann som støtter deg iallfall. 

Anonymous poster hash: c03d4...e31
Gjest Antarctica
Skrevet

Flytt.

Ingen skal være nødt til å bli sjikanert av sin egen familie.

Og drit i alle nedgjørende kommentarer, også fra idioter her på nettforumet...

Skrevet

Hei hi. Ikke bry deg om kritikken av skrivefeil. Og du som kritiserer. Fy. Er faktisk ikke alle som er flinke i staving, og det å kritisere stavefeil gjør jo at folk blir redd for skrive noe som absolutt ikke bedrer rettskrivingen. En må jo øve på ting for å bli flinkere. 

Tilbake til hi. 

Når man er gammel nok til å være gift bør man kanskje ha fått øvd så mye at man unngår de verste blemmene? Og det å avslutte setninger med "..." er både feil og grusomt å lese. HI fremstår som lite ressurssterk, og som en sutrete person som det er forståelig at noen (søsøtera) får lyst til å glefse til. Beklager, men det er min mening!

Skrevet

Kjenner meg igjen :( her er det storebroren min som holder på. Men han snakker sånn til alle søskna :( nå har han klart å få mamma over på hans side, så hun har jeg knapt snakka med på 2-3 uker. Han sitter å skriver masse dritt om meg på chat på fb!!!!! Sånn felles mld til alle i fam :( og det pga et valg jeg har gjort slik at jeg kan jobbe dagtid og ikke bare kveld.

Jeg er kommet dit at jeg gir blanke, jeg sliter meg totalt ut pga han. De har drevet meg bort, har sletta kontoen på fb for å kunne ha en bedre hverdag.

Håper du kommer deg gjennom det, prøv å minimer kontakten med din søster. Du har ikke behov for å ha slike tett innpå deg.

Anonymous poster hash: 16c78...64e

Skrevet

Tilbake til hi. 

Når man er gammel nok til å være gift bør man kanskje ha fått øvd så mye at man unngår de verste blemmene? Og det å avslutte setninger med "..." er både feil og grusomt å lese. HI fremstår som lite ressurssterk, og som en sutrete person som det er forståelig at noen (søsøtera) får lyst til å glefse til. Beklager, men det er min mening!

Flink til å skrive du også, ser jeg.

Anonymous poster hash: e3ca8...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...