Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Skal kjøpe gave til en treåring (vanlig venninnes-barn-prisnivå), men har selv bare baby, og aner ikke hva 3-åringer liker! Dere med jenter rundt den alderen: hva er populært for tiden? Anonymous poster hash: e00b1...9ee
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Duplo, stor ball og prinsessekjoler var stas. Anonymous poster hash: 91637...5c3
Mine 3 småtroll! Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 "Lekemat" er populært, samt små kjøkkenredskaper. Kjøp frø, spader og hageting, så hun kan være med å plante noe i hagen. My little pony eller sånne små lekemarsvin som går av seg selv er ofte populært.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Jeg ville ikke kjøpt duplo til en på 3 år, heller vanlig lego. Ellers liker jeg å gi bøker, usikker på hva jenter på tre år liker, for jeg har bare gutter selv, men de er stort sett flinke til å komme med tips i bokhandlene. Anonymous poster hash: 11194...24c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Min 3 åring liker f.eks. bøker (Karsten og Petra er en hit!), lego (ikke Duplo), tegnesaker, malesaker, lekemat, puslespill og brettspill for de minste. Ellers liker hun alt mulig dill: Veske, hårpynt, sånne rosa vinger som kjøpes i barneavdelingen på HM, turndrakt med skjørt o.s.v. Anonymous poster hash: d1c92...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå