Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg elsker skjønnhetstips som virkelig gjør en forskjell! Ikke slike "drikk vann, rens morgen og kveld" men løsninger som gir entydig synlig resultat. Mitt beste tips er å bleke hårene på armene. Selv om man ikke har svært mørke hår får man synlig flott resultat likevel.Armene ser slankere, mer feminine og glatte ut.Har du et godt skjønnhetstips? Anonymous poster hash: 76115...375
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Hva bleker du hårene med da? Anonymous poster hash: 84ed2...2de
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Jeg bruker epilator på armene jeg. Bedre med håpløse armer. Anonymous poster hash: c5240...1a5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Hva bleker du hårene med da? Anonymous poster hash: 84ed2...2de Jeg har alltid brukt hårbleking til kropp fra sparkjøp. Den heter "haitr bleach cream" fra Silkia og den er billig ( rundt 100 kr, jeg har en pakke i ca 1 år) og ikke sterk. Jeg har selv svært sensitiv hud med eksem, men tåler likevel denne veldig godt! Anonymous poster hash: 76115...375
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Jeg bruker epilator på armene jeg. Bedre med håpløse armer. Anonymous poster hash: c5240...1a5 Håpløse armer ja. hahaha! Det jeg mener er så godt med hårbleking er at man ser hårløs ut, men man slipper stubber. Hårbleking varer jo også i månedsvis før man må gjøre det på nytt. GENIALT! Men har du andre geniale tips? Anonymous poster hash: 76115...375
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Men har noen tips. Øyevippserum. Helt fantastisk, har fått lange, tykke vipper. Love alpha mascara. Får de lange vippene til å se enda lenger ut med fiberpartikler som virkelig forlenger. Magisk. Skylle ansiktet med iskaldt vann morgen og kveld etter rens. Obagi hudpleie serie. Fantastiske produkter! Hårfjerningskrem til bikinilinjen. Tørrskrubb før dusjing, babyolje på våt hud i dusjen når du er ferdig å dusje. Babyfoot som fjerner all hard hud på bena. Solfaktor 50 i ansiktet- alltid. Clear eyes- kjøper på ebay Tannbleking- virkelig ikke så dyrt som man tror. Har lagd en skinne hos tannlegen og kjøper blekemidler der. Bruker kanskje tre ganger i året og har et hvitt skinnende smil. Tenner er viktig. Spise sunt fett! Avokado, cocosa til steking, nøtter Osv. Gjør underverker for huden. Mitt aller viktigste tips- tren tung styrke! Nei, man blir ikke diger, man blir digg Anonymous poster hash: c5240...1a5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Hahaha! Håpløse armer. Blir ikke stubber, hårene som kommer ut er silkemyke. Bruker epilator kanskje annenhver mnd, og det tar ca 30 sek. Kan ikke bruke på leggene da jeg får inngrodde hår, men lårene og armene får en runde i ny og ned, og det fungerer veldig bra:) Anonymous poster hash: c5240...1a5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Men har noen tips. Øyevippserum. Helt fantastisk, har fått lange, tykke vipper. Love alpha mascara. Får de lange vippene til å se enda lenger ut med fiberpartikler som virkelig forlenger. Magisk. Skylle ansiktet med iskaldt vann morgen og kveld etter rens. Obagi hudpleie serie. Fantastiske produkter! Hårfjerningskrem til bikinilinjen. Tørrskrubb før dusjing, babyolje på våt hud i dusjen når du er ferdig å dusje. Babyfoot som fjerner all hard hud på bena. Solfaktor 50 i ansiktet- alltid. Clear eyes- kjøper på ebay Tannbleking- virkelig ikke så dyrt som man tror. Har lagd en skinne hos tannlegen og kjøper blekemidler der. Bruker kanskje tre ganger i året og har et hvitt skinnende smil. Tenner er viktig. Spise sunt fett! Avokado, cocosa til steking, nøtter Osv. Gjør underverker for huden. Mitt aller viktigste tips- tren tung styrke! Nei, man blir ikke diger, man blir digg Anonymous poster hash: c5240...1a5 Clear eyes er ikke bra for øynene. Er en grunn til at det ikke selges i Norge, Anonymous poster hash: 228b8...003
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Neida, ikke ved overdrevent bruk, men det skjønner vel folk flest. Jeg bruker det ytterst sjelden, og ha man røde øyne er det et godt skjønnhetstips, feks hvis man skal på fest. Anonymous poster hash: c5240...1a5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Neida, ikke ved overdrevent bruk, men det skjønner vel folk flest. Jeg bruker det ytterst sjelden, og ha man røde øyne er det et godt skjønnhetstips, feks hvis man skal på fest. Anonymous poster hash: c5240...1a5 Igjen: Det er en grunn til at det ikke selges i Norge! Anonymous poster hash: 228b8...003
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Slapp nå av! Det er vel mange ting som selges i Norge som heller ikke er bra ved overdrevent bruk. Bare deler tips, og selv om DET IKKE SELGES I NORGE!!! Selges det andre steder. Anonymous poster hash: c5240...1a5
Papegøyeblomst Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Enig med Love Alpha mascara, kjøpte den billig på Ebay.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #13 Skrevet 9. april 2014 Slapp nå av! Det er vel mange ting som selges i Norge som heller ikke er bra ved overdrevent bruk. Bare deler tips, og selv om DET IKKE SELGES I NORGE!!! Selges det andre steder. Anonymous poster hash: c5240...1a5 Noen ganger er det en god grunn til at det ikke selges i Norge. Har man problemer med røde øyne, kan faktisk CE gjøre problemet større. Noe å tenke på før du anbefaler legemidler. Anonymous poster hash: 228b8...003
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 Clear eyes er fantastisk for oss som ser ut som hasjiser etter fem minutter i klorbasseng. Jeg har også kjøpt fra ebay. Det er farlig å bruke i graviditeten vet jeg, men tro om det er lov når jeg ammer? Anonymous poster hash: 359fb...f57
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #15 Skrevet 9. april 2014 Hahaha! Håpløse armer. Blir ikke stubber, hårene som kommer ut er silkemyke. Bruker epilator kanskje annenhver mnd, og det tar ca 30 sek. Kan ikke bruke på leggene da jeg får inngrodde hår, men lårene og armene får en runde i ny og ned, og det fungerer veldig bra:) Anonymous poster hash: c5240...1a5 Hårene som kommer ut er silkemyke? Hva slags hår har du, egentlig? Jeg har veldig tynne, fine hår på armene, men hvis jeg bruker epillatoren får jeg skjeggstubber etter bare et par dager. Misunnelig på deg! Anonymous poster hash: 228b8...003
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #16 Skrevet 9. april 2014 Jeg har super sensitiv hud og har alltid plagdes med tørr og rød hud i ansiktet. Men har nå begynt å bruke disse to morgen og kveld og vips så er jeg ikke rød eller tørr lengre http://www.feelunique.com/p/La-Roche-Posay-Toleriane-Dermo-Cleanser-200ml http://www.feelunique.com/p/La-Roche-Posay-Hydraphase-Intense-Rich-50ml Anonymous poster hash: 84d83...1b8
megmegmeg Skrevet 9. april 2014 #17 Skrevet 9. april 2014 Solfaktor, alltid. Hårolje. Hårkur. Babyfoot. Pass på tennene, pene tenner gjør mye for utseendet. Selvbruning. CC krem.
Queen Cersei Skrevet 9. april 2014 #19 Skrevet 9. april 2014 Analbleking Det er vel så selvsagt at det ikke er verdt å nevne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå