Gå til innhold

En personlig trener annonserer på fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun annonserer at hun kan lage kostholdsprogram for kr 500. Jeg tok kontakt for jeg har litt dårlig fantasi når det kommer til matveien og spiser nok for lite slik at forbrenningen min stopper opp og vekta stopper opp. 

Hun spurte bare om jeg skulle opp eller ned i vekt og om jeg kunne fortelle litt, og jeg sa at jeg hadde som mål å gå ned 8 kg. Da sa hun bare kontonr og ville jeg skulle overføre og starte på programmet så fort pengene var på konto. Var ikke det litt useriøst?

Hun vet ikke alderen min, vekt eller høyde. Hun har heller ikke spurt hva jeg liker av mat, men skal lage kostholdsprogram til meg? Hun vet heller ikke hvor mye jeg trener. 

Anonymous poster hash: 58c90...70a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Vet ikke om det behøver å være useriøst, men om du ønsker å få mer informasjon om hva du kan forventa av "programmet" hennes bør du jo få etterspørr dette. F.eks dette om hun kommer til å innhente mer opplysninger om deg som person.

Hvis hun ikke kan forklare seg på en troverdig måte, så ja, da er det useriøst.

Vi er alle forskjellige så har hun et standard program for alle hadde jeg nok trukket meg langt unna. Hadde ikke vært verdt de 500 kr for meg, men nå er jeg over gjennomsnittet interessert i kosthold da ;)

Anonymous poster hash: c3085...9ad
Skrevet

Hadde ikke ført over penger der..

Skrevet

Det virker useriøst på meg fordi hun ikke vet noe som helst om deg, om du har noen diagnoser eller annet som kan være viktig. Det er jo også viktig å vite hvilket aktivitetsnivå du har osv.

Virker ikke seriøst i det hele tatt, etter min mening.

Anonymous poster hash: 7cd67...83e
Skrevet

Jeg hadde ikke overført penger til henne :P

Anonymous poster hash: b9796...6ff
Skrevet

Hadde mye heller brukt pengene på en time med en kostholdsekspert eller ernæringsfysiolog ;)

Anonymous poster hash: 8c6dd...ab3

Skrevet

Er dette en kvinne med navn som begynner på V og slutter på E? I så fall har jeg også veldig dårlig erfaring med henne. Tenkte å høre om hun kunne sette opp treningsprogram slik at jeg og mannen kunne bli mer fit til bryllupet vårt men det kostet 5000,- pr person... hjelpes for en pris! For alt vi vet finner hun bare noe på nettet og kopierer.

Hadde ikke overført penger hvis jeg var deg!

Anonymous poster hash: 2dfaf...080

Skrevet

Du kan sikkert like så godt spørre meg, og jeg skal svare deg. GRATIS! (ikke spør meg, jeg har ikke peiling, men jeg mener hun også virker såpass useriøs). 

Anonymous poster hash: 799bb...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...