Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Skal kjøpe til en leilighet som maks brukes 10 ganger i året. Samtidig er det lite poeng hvis det er håpløst. Noen med erfaringer som de vil dele? Funker det faktisk? Anonymous poster hash: 75ccc...e71
Miltus Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Vi har det, og det funker veldig greitt! Eneste minuset er at når tørketrommelen er i bruk, får jeg ikke vaska klær
catchbaby Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Jeg hadde det før, og synes den var super! Da var vi bare to som bodde sammen og hadde ikke den helt enorme mengden klær som sku vaskes til enhver tid.Nå er situasjonen helt annerledes og vi er fem stk i husholdningen og nå ville det vært et styr. Men til en leilighet som skal brukes til og fra tipp topp!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Hvis det bare skal vaskes så sjelden er det vel ingen krise å ha et tørkestativ i en krok? De har blitt bedre, men det er fortsatt ofte feil på kombimaskiner. Anonymous poster hash: 4571f...97e
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Vi har det, og mannen bruker tørken konsekvent. Jeg pleier som regel å droppe tromling siden jeg synes det sliter på klærne. Dessuten liker jeg å stappe vaskemaskinen ganske full og det tåler den bare hvis jeg dropper tromlinga. Tror jeg. Har ikke barn enda. Anonymous poster hash: 323f0...fd0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Nei, det er definitivt ikke krise, men jeg ønsker egentlig kun maskin primært for å vaske håndklær + tørketrommel for at de ikke blir stive. Kan alltids henge til tørk, men begge deler hadde vært greit. Badet hvor det er opplegg til vaskemaskin er ikke så stort, så fint om jeg ikke behøver begge deler. Takk for svar. Har dere kanskje en bestemt modell å anbefale? Anonymous poster hash: 75ccc...e71
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Anbefaler det ikke, bruker enormt mye strøm og lang tid! Bruker jo en hel dag på å vaske en maskin med klær. Snart sommer også, så kan tørke klærne ute Anonymous poster hash: ea9f2...0cd
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Hvor lang tid tar vask/tørk av for eksempel håndklær da? Å tørke ute er ikke et alternativ, og jeg synes håndklær som er tørket på stativ alltid blir så stive. Anonymous poster hash: 75ccc...e71
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Anbefaler i alle fall ikke den fra Ariston. Brukte en hel dag på en vask og klærne luktet syntetisk/ elektrisk når de endelig var ferdige. Anonymous poster hash: 72f4b...71b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Vi hadde det i to leiligheter der det ikke var plass til begge deler. Da brukte vi trommel kun til håndklær og sengetøy. Det tar tid, men heller det enn stive håndklær. Men kjøp en god, de billege er ikke noe særlig. Anonymous poster hash: 00b23...210
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 OK, men det er ikke lett å vite hvilke som er gode, det er dessverre ikke slik at pris alltid gjenspeiler det. Takk for tips om hva jeg bør holde meg unna. Anonymous poster hash: 75ccc...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå