Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Rydda i barbien til eldste, en del er klippa, men de andre har så bustete og ekkelt hår. Går det ann å få det sånn som det er når de er nye igjen? Tilnærmet allefall? Anonymous poster hash: 7ab72...295
Tipptopp Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Så ett DIY tips her om dagen med å blande tøymykner i vann og ha det i sprayflaske. Sto at det var ett tips alle foreldre burde kunne: "dukke-hårspray".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå