Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg er plaget med uren hud, masse hårvekst, det vil si over alt som ansikt, rygg, rumpe, mage, bryst etc. Jeg får ofte sterk søtsug. Er ikke overvektig da. Hadde ikke hår på kroppen som liten, men da jeg ble 14 og fikk min første mensen starter helvete, hår over alt og masse kviser. Noen som har det ? Og får du behandlig - hjelper det? Rimelig flaut å være så hårete.. Anonymous poster hash: 2ebf8...680
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Ja, Diane ppiller hjelper for meg mot problemene med hårvekst og kviser. Har gått på de i et par år, men sluttet for 2 mnd siden. Og nå ser jeg ut som en fjortis i ansiktet, store dype vonde kviser som tar laangt tid før de blir borte. Ta en tur til lege for blodpørver for å sjekke dine hormon verdier, det er en grei start :-) Anonymous poster hash: 1f66a...9af
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Ta en tur til legen Anonymous poster hash: e9210...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå