Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 http://www.seher.no/kjendis/%C2%ABjakten%C2%BB-paret-venter-barn-70628 Anonymous poster hash: 1818b...be0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Gratulerer...venta på det..... Anonymous poster hash: df725...fe1
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Ja, det går fort i svingene der gitt! Anonymous poster hash: 6d6a9...522
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Huff han minner om en eks. For på han der ... Anonymous poster hash: 22eec...2a7
sug lut Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Per og Gunnhild også. Og Marcus og Tom. Og Bente og Per eller Stian, det er ikke helt avgjort ennå.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Ja, han minner om en eks av meg også... Får helt noia av menn som er "så klare" og har venta på det hele livet. Anonymous poster hash: f7470...04c
Nettie+jentungen Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Ja, han minner om en eks av meg også... Får helt noia av menn som er "så klare" og har venta på det hele livet. Anonymous poster hash: f7470...04c Ja fysj, men du mener selvsagt det samme om kvinner som er klare og har ventet hele livet på det og?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Ja, han minner om en eks av meg også... Får helt noia av menn som er "så klare" og har venta på det hele livet. Anonymous poster hash: f7470...04c Ja fysj, men du mener selvsagt det samme om kvinner som er klare og har ventet hele livet på det og? Neida, men du skjønner at min eks viste seg å være 'klar' bare fordi han da ville få meg på kroken nok til å begynne psykingen sin. Derfor er jeg litt skadet kanskje og mener det jeg gjør mtp menn. Damer kan sikkert også gjøre det. De intense og stirrende øynene får jeg også noia av. Sorry ass Anonymous poster hash: f7470...04c
Anonym bruker Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Unner at mennesker er lykkelig og har funnet hverandre, så absolutt. Men de ble jo sammen i fjor høst, hun er 3 mnd på vei, gravid rundt des/jan da, etter å ha vært et par i noen mnd! Kan umulig være planlag?! Hvis det er det, så skjønner jeg ikke hva enkelte tenker på! Hva med og bli ordentlig kjent med hverandre, date, reise, bo sammen for og se hvordan en ordentlig hverdag er ect...mannen ville ikke høre snakk om barn de første 2 årene vi var sammen, man vil jo gjerne bli ordentlig kjent med den personen man vil bli knyttet til resten av livet ved å sette et barn til verden! Men kjekt for Øyvind og Elise, det går nok sikkert fint, han virker hvertfall veldig forelsket, hun virker mer reservert! Anonymous poster hash: 6d6a9...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå