Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Jeg har vært igjennom noen måneder som har vært skikkelig tøffe, nå har det endelig roet seg og jeg er så ufattelig sliten at jeg ikke har kontroll på meg selv lenger. Jeg kan finne på å blåse i taket for ingenting på vilt fremmede menesker, det er jo ikke meg. Jeg pleier å ha veldig god kontroll på meg seg, men nå er jeg ikke meg selv på en måte. Føler at jeg må gå med et stort skilt som sier unnskyld for som sagt, jeg kan blåse opp for ingenting og har ingen kontroll på noe. I går var det en dame som kjørte handlevogna inni bilden min, noe jeg normalt ikke ville ha brydd meg om da bilen min er både gamel å stygg fra før, i går derimot så ble jeg ufin og frekk mot dama. Hun ble jo mildt sagt sjokkert. Forrige dagen var det noen som jobbet på lekeland som ikke kunne "bøye" reglene sine for meg, noe jeg vet de ikke kan gjøre, men jeg ble jo bare rasende og de snakket stygt om meg etterpå så barnet mitt hørte det og ble såret. Aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg prøver å trekke meg unna folk og prøver å holde kontroll på meg selv, men jeg klarer rett å slett ikke fordi jeg er så innmari sliten. Nå har jeg jo blitt redd for at ting ikke skal gå helt sånn som jeg har "planlagt" det, for jeg klikker jo for ingenting... HVa skal jeg gjøre?? Anonymous poster hash: 4da69...05f
MrsMilla Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Tror dette løser seg av seg selv om du får noen dager å komme deg litt på. Var litt slik selv for en kjapp måned siden da alt tårnet seg litt opp, men med litt ro så ble det raskt bra. Mulig for deg å få litt fri fra det meste? Et par dager gjør susen...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Kan du være deprimert? Synes uansett du bør ta deg en tur til fastlegen. Klem! Anonymous poster hash: 6913d...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå