Gå til innhold

Noen her som trener med PT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har PT et par ganger i uken. Er veldig pliktoppfyllende og gjør det jeg får beskjed om selv om det er tungt som fy! I dag er det 4x4 intervall og jeg kjenner i hele meg at jeg orker bare ikke. Kroppen er tung og hodet ikke på plass. Kan jeg si jeg ikke orker i dag og heller ta noe annet?

Anonymous poster hash: 15586...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har PT timer med han som er kampsporttreneren min. Hadde aldri sagt at jeg ikke orket det ene eller det andre, for da får jeg noe som er enda tyngre.... Pluss at jeg føler det er frekt ovenfor han som bruker tid på å lage et opplegg for meg.

Er du skadet eller syk, så er det selvsagt greit, men bare sliten er ikke god nok unnskyldning til å omrokkere helt på hva instruktør har planlagt og jobbet mot.

Anonymous poster hash: 06c6c...132

Skrevet

Dra selv om du egentlig ikke orker! Bare du setter igang blir det bedre. Og følelsen når du er ferdig er den beste. La trening bli plikt på lik linje med å spise og dusje eller å hente i barnehage. Tving deg selv og snu motivasjonen.

Anonymous poster hash: a1e03...1e0

Skrevet

Jeg er helt enig altså...har bare ikke kjent meg som dette før. Trener 1-2 timer hver dag og gjør alltid det som er planlagt selv om jeg ikke vil/orker. Tenkte det var bedre å kjøre på med feks en styrkeøk i stede for å kjøre intervaller sånn halvveis....

Skrevet

Jeg dro og jeg gjennomførte :-). Tungt men godt etterpå!

Skrevet

Jeg dro og jeg gjennomførte :-). Tungt men godt etterpå!

Hadde tenkt å komme med en liten "moralpreken/motivasjon", men det holder visst med "Godt jobbet" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...