Bustetroll Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 (endret) Fordi da er det jo nesten helg!Utenom det, så er jeg bare lei. Lei lei og atter lei.Jeg vil ha fred. Ro og fred, og fri fra problemer. At jeg får mer enn hva noen egentlig fortjener, har jeg visst lenge, men nå begynner det faktisk å tære skikkelig. Hva gjør man for å bli glad og lykkelig igjen? Starter med å komme meg på jobb, så blir det sikkert bedre derfra. Tjohei.Ellers:Elsk: Mini <3Bob <3JoggebuksedagVarm (fryser ALLTID), og det vil si at jeg kanskje holder meg varm resten av dagen også Hat: Tull LøgnTrøttMini som plutselig har fått dilerium på natta?! Hva er dette for noe? 17 mnd og plutselig fått panikk når jeg forlater rommet, og våkner flere ganger om natta. Virker bare som om hun vil ha kos og ha meg der, det er jo koselig, men litt søvn hadde vært flott. Slenger ved et bilde av en 5-delt bøllete babyarm: Endret 9. april 2014 av Bustetroll
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Onsdag er godkjent som en snart helg dag.. Hat: - Trøtt selv etter flere normale netter. Får ta den ekstra timen som kun hjelper på psyken ikveld eller i natt. - Jeg er på en måte ikke superglad - Vondt i hodet - Jeg må til til Bryne (30 min unna) for å gjøre et par ærend idag eller imorgen. Kjempehat!! Elsk: -Middagen står i ovnen - Jeg har fyrt i og kjenner den gode varmen bort til stolen min
Musemorbr / Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Elsk: Fremdeles uthvilt. Lillefrøken er fire uker i dag og sover søtt hele natten. Mannen og sønnen er på påskefrokost, og jeg har angrepet en melkesjokolade. Lillefrøken sover igjen. Nydelig vær. Når de andre kommer hjem igjen skal jeg prøve meg på en trilletur med begge barna. Litt spent på hvor langt treåringen gidder gå bare for å gå. Hat: Tror jeg har alt for mye melk. Spreng fra en annen verden. Au!
sug lut Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Onsdagen er godkjent, bare fordi jeg har de beste ungene, kaffe i koppen, avgrensa arbeidsoppgaver prestekragefatet mitt som har vært satt bort siden jul gjenfunnet under gryteskapet (!) verdens beste ide til gave - og at jeg ikke må ut igjen før tolv. Det er surt og vått ute. Ellers, på blæ-sida: Det er surt og vått ute Koselig med klem, altså, men ikke klem isjias-nerva mi for pokker! Støvsuging tar aldri slutt Mørk tv-benk er på mange måter et megafeiltrinn Jeg vil ha en dag med hushjelp, et skikkelig arbeidsjern uten egne meninger
seigdamererbest Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Elsk: Natt nummer 2 der alle i familien har sovet!! Fare for at jeg snart begynner å föle meg energisk igjen ;-) Hat: Må finne klär til svigerfars 70 årsdag Må gå i svigerfars 70 årsdag. Så kan svigermor skule på meg når jeg nekter ta del i "se hvor fin og perfekt familie vi er."
☆☆☆ Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 I dag er ein fin dag så langt: Minste pludrar i babyfengselet og eldste er passivisert av Tom&Jerry. Lettskya og sol ute. Skal levere i bhg etter 10 fann eg ut, så ingen ting hastar. Skal lage meg kaffi.
bIomstre Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Lubne babyarmer gjør alltid onsdagen bra! Og prestekragefat? Det høres ut som noe jeg trenger? Bilde? Her: kursdag = litt hvile for hodet, bra litt forkjøla vesla, så vi dropper svømming = ingen rushkjøring og mindre stress, bra Pakkedag for påskeferietur, liker ikke pakking, men elsker tur!
amandine Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Sol, fuglesang, kaffe, gleder meg så enormt til påske i år, fineste familien på plussiden På minussiden står rot, klesvask, for mange kilo, for lite jobbetid.
mamman til to gutter Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Elsk: Fri uten en uoverkommelig liste med ting som skal gjøres, kun litt smårydding og småvasking Jeg slipper å gå ut i det ufyselige været God kaffe Snille barn som ikke kranglet i dag tidlig Hat: Det regner og vi er tilbake til gjennomvått tøy hjem fra barnehage og skole og dermed sandete bad nå når det endelig har vært opp hold lenge nok til at jeg har fått støvsugd og vasket mange nok ganger til at det som var der før var borte Jeg er våt på beina etter å ha levert i barnehagen i dag og orker ikke gå og hente nye, tørre sokker Skittentøyshaugen som aldri blir mindre
Lyckelin Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Startet dagen med en "gratulerer med ny baby" gave <3 Elsk: Ingen lang "må gjøres" liste idag! Barn som sov til kl.8 :-D Kaffe i koppen Mittimellom: Været! Deilig være inne å kose seg vær, men vil ut å hoppe i vanndammene! Drawbacket er at jeg blir så værsjuk! TRØTT :-/ Smårydding og litt vask, men det er litt deilig å, for man må jo ha noe å gjøre ;-) Hat: Skittentøy som formerer seg FORT! Æææ :-o Ingen planlagt middag
frk Nilsen Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Elsk Ute på byen etter jobb Man blir faktisk lykkelig av 4 pils og en meget god fish&chips på løkka! Leke tannfe siden eldstemann har mistet (revet ut) tann nr3 i kveld mens mor av ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå