Gå til innhold

Herregud, har soppinfeksjon annenhver uke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir aldri kvitt den jækla soppen! Hva i all verden skal jeg gjøre?? Helt desperat!

Anonymous poster hash: 250c3...0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen og spør om en antibiotikakur for å bli kvitt den.

Skrevet

Antibiotika hjelper ikke mot sopp, men det finnes tablettkurer som hjelper (Diflucan). Ellers har jeg ingen råd for jeg er plaget med det samme.

Anonymous poster hash: b970a...d5d

Skrevet

Har dere sjekket om dere ikke har noe annet enn sopp? Som f.eks.kronisk eksem

Anonymous poster hash: f161f...b8c

Skrevet

Hvis ikke mannen blir behandlet, får du det tilbake igjen og igjen.

Skrevet

Bland sammen eddik, salt og lunkent vann og skyll med en sprøyte i underlivet mange ganger mens du ligger. Gjenta noen ganger om dagen i inntil 3 dager. Hadde sopp hele tiden før, nå har jeg ikke hatt på et halvt år siden jeg tok dennekjerringrådkuren. Ta et vanlig vannglass, ca 2 cm med eddik, 1ts salt, fyll på med vann og bland. Bruk en plastsprøyte og skyll dypt inni. Lykke til!!

Anonymous poster hash: 9acd8...9f1

Skrevet

Kutt alt sukker og søtt! soppen lever for det. I verste fall om det ikke skulle fungere, må det nok en candida-diett til samt probiotika og chlorella. Og diflucan som skrevet over.

Anonymous poster hash: 8c1bf...146

Skrevet

Kutt alt sukker og søtt! soppen lever for det. I verste fall om det ikke skulle fungere, må det nok en candida-diett til samt probiotika og chlorella. Og diflucan som skrevet over.

Anonymous poster hash: 8c1bf...146

Skrevet

Jeg ble kvitt det da jeg ble kvitt kjæresten. Hadde det ikke før eller etter han.

Anonymous poster hash: 1ced4...e41
Skrevet

Jeg hadde en periode i sommer/høst hvor soppen bare kom tilbake. Jeg tok flere kurer med en tablett, prøvde kjerringrådet med eddik og vann uten noe hell. Mannen behandlet seg også. I et siste forsøk mens jeg ventet på legetime tok jeg kuren med 6 eller 7 stikkpiller. Den fungerte utmerket og jeg har ikke fått det tilbake.

Anonymous poster hash: ed74b...271

Skrevet

jeg er 33 og har vært plaga med sopp siden 17 års alderen.. tok knekken på det til slutt.. drit i alt av eddikvann, youghurt osv. Få legen til å skrive ut en stoor pakning med diflucan. ta dobbel dose, og gjenta 1 tbl hver uke i 3 uker tror jeg det var. husker ikke helt. de er på resept. canesten tåler ikke jeg..blir bare værre.. og alt hovner opp neddi der.. kjøpte den andre typen - kremen som er lyseblå. den tålte jeg. brukte den sammen med diflucan og smørte meg i ca en uke etter at jeg var kvitt symptomene. trenger ikke kutte ut alt sukker i maten. bare ikke ha sukker i t een. ikke spis godteri osv. så har jeg funnet ut at det kommer veldig ann på hvem du er sammen med/partner. enkelte tåler man bare ikke virka det som på meg..aner ikke hva det kom av.. men nå har jeg iallefall en fantastisk mann..som jeg ikke reagerer på ; ) Hvis du har fast partner så gi han en kapsel også for i noen tilfeller kan det smitte selv om det ikke er en kjønnsykdom..og han trenger ikke ha symptomer. sov uten truse. kutt ut truseinlegg. Lykke til: ))

Anonymous poster hash: bab98...e89
Skrevet

glemte å si at når du tar diflucan og etterpå..kjøp melkesyretabl/stikkpiller...

Anonymous poster hash: bab98...e89
Skrevet

Jeg slet veldig med dette da jeg hadde hormonspiral. Ikke hatt det før eller etter jeg fjernet den.

Anonymous poster hash: c29fb...119
Skrevet

Behandle mannen også.

Sov uten undertøy.

Bare truser i naturmateriale.

Ingen stringtruser eller stramme truser.

Ingen stramme buhser, tettsittende jeans ol.

Ingen vask med såpe.

Vask med vann maks en gang om dagen, ikke mer.

Smør med yougert (naturell).

Anonymous poster hash: 51720...bd5
Skrevet

Behandle mannen også.

Sov uten undertøy.

Bare truser i naturmateriale.

Ingen stringtruser eller stramme truser.

Ingen stramme buhser, tettsittende jeans ol.

Ingen vask med såpe.

Vask med vann maks en gang om dagen, ikke mer.

Smør med yougert (naturell).

+ la håret gro der nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...