Gå til innhold

Tørketrommel

Anbefalte innlegg

Gjest MaJo0812
Skrevet

Hvorfor bruker min Electrolux tørketrommel 3,5 time på å tørke klær? Det må jo være noe feil? Jeg tømmer vann og lofiltere, idag kjørte jeg en runde halvfull for å teste om jeg kanskje hadde overfylt den, men brukte like lang tid. Ca 2/3 maskin med bomullstøy skal vel tørke fortere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, har også Electrolux, ett år gammel. Den antikke jeg hadde før var langt mer effektiv.

Gjest MaJo0812
Skrevet

Samme her, har også Electrolux, ett år gammel. Den antikke jeg hadde før var langt mer effektiv.

Min er og ett år! Kan man reklamere tro?

Skrevet

Det er 2 års garanti så ja. Problemet vårt er at vi hadde feil på den før jul, så den måtte på rep, og det er etter det at den har blitt sløv. Så jeg tror vi må klage på reparasjonen først :P Men den var ikke spesielt kjapp før heller da, men det kan jo i teorien skyldes feilen den hadde.

Skrevet

Min Aeg bruker ca to timer på full maskin. Det er det lengste programmet på min maskin.

Anonymous poster hash: db90b...262

Skrevet

Min miele bruker sjelden mer enn en time selv på stappfull trommel med håndklær og sengetøy. Anbefales!

Anonymous poster hash: 53a9e...6e8

Skrevet

Miele er best. Lever den tilbake og kjøp Miele heller.

Anonymous poster hash: 07196...24a

Skrevet

Hvis man bruker tøymykner når man vasker tøyet før det puttes i tørketromlen, så legger det seg et belegg på de sensorene som føler etter om tøyet er tørt nok ifh programmet. Til slutt blir de ødelagt. Var i hvertfall det repratøren sa når vår tørketrommel, så dermed var det vår (min) skyld.

Vet ikke helt om jeg kjøper den, da forrige tørketrommel varte i 6 år. Gjorde ikke moe annerledes da.

Anonymous poster hash: 65cd8...97c

Skrevet

Da spør jeg litt dumt. Har du tatt ut filter og rensa den i alle rare steder inni der. Fikk beskjed om at dette burde gjøres en gang i mnd om den ble brukt mye. Filteret er igrunn enkelt å ta, men har opplevd noen ganger at det ligger harde lodotter litt innover i rørene som fører inn til filteret under. Tror vi har en sånn tapp vi kan skru ut under også, der kommer det restevann ut. Funnet litt rart der også. (Mannens jobb)

Anonymous poster hash: c2b16...c8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...