Gå til innhold

kiel.. Noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til kiel i vår. Noen som har vært der og kan anbefale en koselig cafe? Shopping?

Anonymous poster hash: 8a18c...6c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare shoppet på det senteret som ligger i gangavstand fra båten, Sofienhof.

Kan anbefale Rossmann: billige såper, kremer, sjampo og alt annet til kroppen. Sparer masse i forhold til Norge.

Arko: sjokoladebutikk med mye spennende.

Nanu Nana; har alt mulig dilldall. Moro å titte her.

Disse tre butikkene ligger i nærheten av hverandre med en gang du kommer inn på senteret. Har du tenkt deg videre opp i gågata, bør du ha med deg kontanter. Her er det en del billigbutikker som ikke tar kort.

Skrevet

Husk at på søndager er ALLE butikker stengt.

Anonymous poster hash: 8ce4e...7d1

Skrevet

I gågata har du en Rossmann og der selger de billige leker, halv pris av Norge. De tar kun kontanter, men du får tatt ut på sentret. .Litt lengre oppi gaten på høyre hånd har du d.m mye lik Rossmann med toalettartikler og litt dill. Så har du Starbuks. Jeg prioriterer ikke lunsjing.

Får med meg, helsetilstand, apotek, Rossmann, Starbuks og d.m da er nesten tiden brukt opp.

Så har du jo Karlstad inne på sentret. Kjøper du noe dyrt der, kan du få igjen momsen, med å få fullt ut ett papir. Det må du vise før du går inn på båten for å få stempel.

Anonymous poster hash: bec60...62e

Skrevet

Enig med deg der. . Lunsj når jeg kun har 4 timer.:P

Er der en fredag så da er vel alt åpent:-) takk for tips. Må se om vi rekker over alt:-)

Anonymous poster hash: 8a18c...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...