Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg lurer litt på om det er noen som har erfaring med begge bilstolene til nyfødt og som kan fortelle meg hvilken som de synes er størst?Jeg har en acta graco med base.Jeg vil at barnet skal sitte trygt og godt bakovervendt så er veldig viktig for meg og få vite hvilken som evt er størst plass i for barnet etterhvert som det vokser Jeg legger ved bildet av den bilstolen vi har Anonymous poster hash: 51f5e...1da
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 ingen? Anonymous poster hash: 51f5e...1da
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Avta graco, virket på meg noe større enn Maxi Cosi. Hadde begge for endel år siden. Anonymous poster hash: 401f7...bc7
Gjest meg&mini Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg synes Acto Graco virker en del større. Jeg føler også at barnet satt bedre i den enn i Maxi Cosi'en, selvom jeg liker bedre MC'en.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Acta graco er større og virker mer solid. Hadde den, men fikk låne et maxicosi som ekstrasete en gang. Det var i minste laget når snuppa var 11 mnd, men Acta graco brukte vi lenge etter det Anonymous poster hash: 0fe8a...805
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Acta craco føler man st babyen sitter tryggere og er mer solid men Guuud for en tung bilstol! Anonymous poster hash: 20c54...dfa
Anonym bruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Maxi cosi (cabriofix) kommer bedre ut i tester enn Acta graco. Mine barn Jar alle brukt maxi cosi setet til etter de har fylt året. Lånte så vidt et Acta graco sete og som det ble sagt over her- fy for et tungt sete! Anonymous poster hash: 404d1...ed3
Von Hertelhofen Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Jeg har acta graco, men de andre i min barselgruppa har Maxi cosi. De bærer sin bilstol med lillefingen, jeg må omtrent ha en truck for å flytte min
Von Hertelhofen Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Forresten brukte vi acta graco på eldstejenta til hun var ett år. Så det er god plass i det.
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. april 2014 #10 Skrevet 9. april 2014 Acta Graco er litt større og litt tyngre. Kan brukes lenger og man føler at babyen sitter bedre beskyttet inni setet. Det har dessuten 5-punktsbelte mens Maxi Cosi har 3-punkts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå