Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Når startet og avtok d på ditt/dine barn? Har ei på straks 3 nå..og vil mene og påstå at d ikke kan bli verre enn dette! D er så slitsomt når jeg samtidig skal ta meg av en baby noen som kan gi meg et lys i tunnelen? Anonymous poster hash: f0d55...113
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Det begynte vel i 3årsalderen. Nå er hun 10år, og jeg venter enda.. Anonymous poster hash: 06127...e1c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Haha, huff, føler med deg! Her var det ille, rundt tre-års alderen var det verst. Hvis frøkna fant ut at hun ikke ville ha på klær så var det nesten umulig å få på henne. Dro i barnehagen bare med strømpebukse et par ganger Det verste var vel å få henne i bilsetet. Nei huff, den perioden har jeg ikke lyst til å tenke på engang kjenner jeg Anonymous poster hash: 83fb9...cf2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Første var "forferdelig" fra 1,5-2,5 år. Da hun ble 3 år ble det ro i heimen igjen:) Nå er hun snart 6 og fortsatt ingen tilbakefall Minste startet trassen før hun ble 1,5, og blir snart 2. Håper på samme variant som hos storesøster... Anonymous poster hash: bf516...bbe
Tarssan Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Jenta på fire holder fortsatt på, går i litt rykk og napp. Begynte da hun var 1,5 år. Jenta på to er akkurat begynt, så nå har vi det trivelig her hjemme gitt
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Det begynner i 2 års alderen og varer til de er 18... Hehe... Denne typiske trassen man snakker om er gjerne i 2-4 års alderen. Men som mor til 4 i alder 3-14år har jeg innsett at trassingen aldri slutter. De bare trasser på forskjellige måter Anonymous poster hash: b881c...7bb
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Fra ettårsdagen til 11-12 år, da ble hun fjortis i stedet.... Det kommer nok litt an personlighet, min jente var unormalt trassig. Gutten min var ferdig med det verste i 5- års alderen. Anonymous poster hash: 5b646...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå