Gå til innhold

til dere som har slitt med trassalder i hjemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når startet og avtok d på ditt/dine barn?

Har ei på straks 3 nå..og vil mene og påstå at d ikke kan bli verre enn dette!

D er så slitsomt når jeg samtidig skal ta meg av en baby :( noen som kan gi meg et lys i tunnelen?

Anonymous poster hash: f0d55...113

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynte vel i 3årsalderen.

Nå er hun 10år, og jeg venter enda.. :sukk:

Anonymous poster hash: 06127...e1c
Skrevet

Haha, huff, føler med deg! Her var det ille, rundt tre-års alderen var det verst. Hvis frøkna fant ut at hun ikke ville ha på klær så var det nesten umulig å få på henne. Dro i barnehagen bare med strømpebukse et par ganger ;) Det verste var vel å få henne i bilsetet. Nei huff, den perioden har jeg ikke lyst til å tenke på engang kjenner jeg ;) 

Anonymous poster hash: 83fb9...cf2
Skrevet

Første var "forferdelig" fra 1,5-2,5 år. Da hun ble 3 år ble det ro i heimen igjen:) Nå er hun snart 6 og fortsatt ingen tilbakefall ;) Minste startet trassen før hun ble 1,5, og blir snart 2. Håper på samme variant som hos storesøster...

Anonymous poster hash: bf516...bbe
Skrevet

Jenta på fire holder fortsatt på, går i litt rykk og napp. Begynte da hun var 1,5 år. Jenta på to er akkurat begynt, så nå har vi det trivelig her hjemme gitt ;)

Skrevet

Det begynner i 2 års alderen og varer til de er 18... Hehe...

Denne typiske trassen man snakker om er gjerne i 2-4 års alderen. Men som mor til 4 i alder 3-14år har jeg innsett at trassingen aldri slutter. De bare trasser på forskjellige måter :P

Anonymous poster hash: b881c...7bb

Skrevet

Fra ettårsdagen til 11-12 år, da ble hun fjortis i stedet....:)

Det kommer nok litt an personlighet, min jente var unormalt trassig. Gutten min var ferdig med det verste i 5- års alderen.

Anonymous poster hash: 5b646...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...