Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 eller med personlighetsforstyrrelse som det også kalles.. Når begynte 'nattsiden' til personen å komme frem? Hva skjedde og når begynte du å forstå at det var farlig? Anonymous poster hash: bbd38...d54
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Etter et år kom forandringene. Da han drakk sprit spesielt. Begynte med sårende kommentarer. Så med truende oppførlsen i sinne. Så med slag. Måtte få bekreftelse av han for å snakke når vi var ute. Så en natt kjørte han kjøttkniven gjennom håndleddet mitt. Evig kamp på tre timer før politiet og ambulanse kom. Etter hvert trengte han ikke alkoholen for sin oppførsel. I de gode periodene hadde vi det skremmende bra. Idag skjønner han ikke hvorfor jeg ikke prater med han. Alt skal vist være som normalt i følge ham. Er du sammen med en sånn så løp. Anonymous poster hash: 128db...674
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Kommer som regel frem når personen føler seg trygg på at du ikke kommer til å forlate han/hun. Faren min viste sitt sanne jeg etter at mamma ble gravid med meg. Anonymous poster hash: 6212c...afc
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Etter et år kom forandringene. Da han drakk sprit spesielt. Begynte med sårende kommentarer. Så med truende oppførlsen i sinne. Så med slag. Måtte få bekreftelse av han for å snakke når vi var ute. Så en natt kjørte han kjøttkniven gjennom håndleddet mitt. Evig kamp på tre timer før politiet og ambulanse kom. Etter hvert trengte han ikke alkoholen for sin oppførsel. I de gode periodene hadde vi det skremmende bra. Idag skjønner han ikke hvorfor jeg ikke prater med han. Alt skal vist være som normalt i følge ham. Er du sammen med en sånn så løp. Anonymous poster hash: 128db...674 Jeg har vært sammen med en sånn. Jeg er det ikke lenger og han fant seg ny dame nesten før jeg var ute av huset. Jeg hører at de har det heeelt fantastisk, og jeg kan ikke hjelpe for å tenke at det var meg det var noe galt med. Men så vet jeg at sånn galskap ikke er noe som kommer av å være sammen med meg. Det ligger der og ulmer i han og slår til etter en tid. Med meg skjedde det det etter at jeg hadde flyttet til han og fåt barn med han. Vold og psykisk mishandling. Og de gode periodene var veldig gode. En berg- og dalbane hvor jeg fikk skylden for nedturene. HI Anonymous poster hash: bbd38...d54
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Min eks fant seg ny dame med en gang. Etter fem år kom hun seg bort. Hun mistet jobber, begynte å ruse seg både på piller og sprøyter. Eksen min som dro henne med. Skam banka henne. Opp i alt dette gjorde de alt for å få barn. Heldigvis skjedde det ikke... Hun er ødelagt idag. Ei nydelig jente på 23. Utrolig synd å se. Tar ikke lange tiden så finner han seg ei ny desverre Anonym over. Anonymous poster hash: 128db...674
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Min eks fant seg ny dame med en gang. Etter fem år kom hun seg bort. Hun mistet jobber, begynte å ruse seg både på piller og sprøyter. Eksen min som dro henne med. Skam banka henne. Opp i alt dette gjorde de alt for å få barn. Heldigvis skjedde det ikke... Hun er ødelagt idag. Ei nydelig jente på 23. Utrolig synd å se. Tar ikke lange tiden så finner han seg ei ny desverre Anonym over. Anonymous poster hash: 128db...674 Jeg har advart den nye, men hun vil se det selv og gjøre sine egne vurderinger. Også en ung (selvfølgelig) og flott jente:-( Utrolig trist. HI Anonymous poster hash: bbd38...d54
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Den mørke siden kom fram f.eks dersom jeg gjorde noe impulsivt sammen med venninner ( eks skulle hjem til en venninne på kaffe, men vi avtalte via tlf å heller møtes på en cafe), om jeg prioriterte familie foran ham (reiste alene til min bestemors 80-årsdag da han ikke orket å være med), eller dersom andre menn viet meg noen som helst form for oppmerksomhet. Helvetet pågikk i dagevis etter slike hendelser. Han viste seg fra en enda verre side dersom jeg tok ham i en løgn, nevnte hans enorme overforbruk av penger eller hans gjentatte utroskap. At han var direkte livsfarlig skjønte jeg ikke før jeg sa jeg ville forlate ham, da kom djevelen virkelig fram. Så jeg turde ikke forlate med det første, av frykt for konsekvensene. Anonymous poster hash: f7d54...826
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Min eks fant seg ny dame med en gang. Etter fem år kom hun seg bort. Hun mistet jobber, begynte å ruse seg både på piller og sprøyter. Eksen min som dro henne med. Skam banka henne. Opp i alt dette gjorde de alt for å få barn. Heldigvis skjedde det ikke... Hun er ødelagt idag. Ei nydelig jente på 23. Utrolig synd å se. Tar ikke lange tiden så finner han seg ei ny desverre Anonym over. Anonymous poster hash: 128db...674 Jeg har advart den nye, men hun vil se det selv og gjøre sine egne vurderinger. Også en ung (selvfølgelig) og flott jente:-( Utrolig trist. HI Anonymous poster hash: bbd38...d54 Samme gjorde jeg. Hun var en felles venninne av oss begge. Men kjærlighet for han og hennes sjalusi ovenfor meg gjorde at hun tviholdt på han. Idag har vi igjen et bra vennskap og hun angrer som bare det. Men hun sa det. Følelsene tok helt overhånd og de gode periodene gjorde deg verdt det. Kjenner meg igjen i det siste hun sa. Tøft å oppleve noe sånt, men å være vitne til det syns jeg nesten er vanskeligere. Anonymous poster hash: 128db...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå