Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Hehe, kanskje litt rart innlegg. Men greia er at det siste året så har mitt syn på meg selv og mitt utseende blitt så mye bedre. Jeg kan umulig har blitt sååååå annerledes, selvom jeg har gått ned litt i vekt. Men mitt syn på meg selv og min selvtilitt har vokst. Og jeg har vel innsett at jeg ikke så så ille ut i utgangspunktet, men fordi livet ellers var litt kjiipt og vanskelig så følte jeg meg sliten og stygg. Men nå som ting er bedre så har jeg mer energi, går med rakere rygg og har litt ork til å trene og bry meg om hvordan jeg ser ut. Og det igjen får meg til å føle meg bedre. Høres kanskje litt overfladisk ut, men jeg føler meg sunn, rask og vakker. Og det er litt rart, at jeg føler meg penere nå enn da jeg var i 20 årene og før jeg fikk barn. Barna har satt sine spør i form av strekkmerker og sånn. Men allikevel så syns jeg utseendemessig at jeg er penere nå..... Alder er tydeligvis ikke bare negativt Anonymous poster hash: 8d7a8...ff5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Sånn har jeg det å Et barn, mye mage og feil plassering av fett på rompa. Føler meg fortsatt penere Gått ned 40 kg så det hjelper jo, selv om ringer henger.... Med klær er jeg sexy Ego boost til alle vakkere damer Anonymous poster hash: edf23...2b0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Supert at du har det bra Anonymous poster hash: fe224...5b4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Er du forelsket? Anonymous poster hash: 264a4...b6e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 hihi, dette innlegget kunne jeg også ha skrevet Det hjelper jo også at man med økt selvtillit har en annen utstråling, og derfor får mye mer oppmerksomhet av det motsatte kjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå