Gå til innhold

Begynte med spise sunt, ikke slanking men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser enda sunt men har i mange mnd nå kastet opp maten en sjelden gang i blant, kanskje 4-5 ganger i uken..Liker ikke at jeg gjør dette og får dårlig samvittighet hvis jeg spiser for mye.Vet ikke hvordan jeg skal slutte med det, vet det ikke er bra for meg, ønsker ikke å utvikle en spiseforstyrrelse heller..Det er uaktuelt å fortelle det til noen, noen som kan hjelpe meg litt med hva jeg kan gjøre for å slutte? hadde satt pris på om de som ønsker å slenge dritt her inne til meg om å la vær i denne tråden, ønsker bare litt hjelp.

Anonymous poster hash: c3948...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen:(

Skrevet

Du har nok allerede begynt og utvikle en spiseforstyrrelse kjære deg, ingen med normalt spisemønster kaster opp maten selv med dårlig samvittighet! men dette kan du snu før det blir for gale, du må bare lære deg og holde igjen. Hvis ikke, så bør du snakk med profesjonelle om dette, spiseforstyrrelse unner jeg ingen, har selv hatt dette, anoreksi vel og merke!

Anonymous poster hash: 6dd6f...1b8

Skrevet

Kan lov deg en ting!

Et par kilo på kroppen er mye bedre enn tenner som etser vekk pga makesyre, og til slutt sitter du igjen med bare noen stubber. Og ja, det gjelder også når du pusser tennene dine rett etterpå. 

Anonymous poster hash: c1059...f5c
Skrevet

4-5 ganger i uken er ikke en sjelden gang! Søk hjelp.

Skrevet

Du bør søke hjelp. Lykke til!

Anonymous poster hash: 3cc87...bfe
Skrevet

Jeg kan ikke nok om dette til å gi deg kvalifiserte råd, men det er ikke noen tvil om hvilken vei det går om du ikke gjør noe.

Du bør snakke med helsepersonell snarest og få hjelp til å komme på rett kjøl.

Har ingen erfaring med dette selv, men bestevenninnen min fikk anoreksi, og det var grusomt å se på. Hun ble en helt annen person, først og fremst. Fra sprudlende og livsglad, og ikke minst vakker til mager, innesluttet og nevrotisk. Hun fikk pels på hele kroppen, tennene stod ut, hun fikk dårlig syn og måtte begynne med briller. Hun fikk masse kviser og pistrete hår. Det er ikke dit du vil.

Jeg ønsker deg alt godt og håper virkelig du får stoppet dette, jeg garanterer deg at det ikke finnes noen positive sider med anoreksi.

Anonymous poster hash: 19844...0d5

Skrevet

:/ følte at så lenge det var så sjelden, eller at jeg følte det var det var jeg bare i en faresone. Føler ikke jeg har spiseforstyrrelser. Jeg greier å holde igjen, derfor jeg gjør der så 'sjelden". Gjør det kun hjemme hvis jeg har spist for mye. Ønsker ikke en spiseforstyrrelse:( Jeg tør ikke snakke med noen om det, føler meg så utrolig dum og er redd for at de skal se på meg og alltid høre etter hvis.jeg går på toalettet, le av meg osv..uff, nå føler jeg meg dum. Føler at hvis man har en spise forstyrrelse gjør man det etter hvert måltid. Har nå holdt på med dette i 5-6 mnd..går ikke så mye ned i vekt heller av det.. Er vare fordi det føles godt og jeg slipper den dårlige samvittigheten. Har gjort dette tidligere i livet mitt men det er mange år siden..

Skrevet

Uansett, takk for alle dere tok.dere.tid til å svare meg, setter veldig pris på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...