Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Hun må ha det perfekte liv. Vel dandert frokost på sengen hver eneste dag av mannen,fine middager,fine klær,veldig til oppvarting fra mannen hele tiden osv osv! Alt er liksom perfekt og rosenrødt. Ja jeg vet det bare er bilder,men alikevel. Hva er greia med å legge ut bilde av frokosten som hun har fått servert fra mannen hver dag?Er de virkelig så høytidlige at hun må få frokosten servert hvor maten ser ut som skulpturer. Det blir så kunstig og tilgjort. Verden blir bare vanskligere og vanskligere for de som er litt svakere stilt her i livet,når så mange skal fremstille livet sitt så perfekt. Samme med Fotballfrue å. Det er så perfekt at det blir kvalmt. Lurer på hva som skjer når mennene deres går i fra dem? Anonymous poster hash: 58b3c...49b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Å,ja. Jeg er misunnelig,men klager ikke på livet mitt likevel. Anonymous poster hash: 58b3c...49b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Jeg må si at jeg har et veldig godt inntrykk av Osloinchanel. Hun blogget ærlig og upolert om graviditet og kropp og er ikke i en rosa bobler slik som den andre fruen. Hun får omgangssyken og hudproblemer og sliter med det andre sliter med. Et helt annet forbilde enn rosafruene:) Anonymous poster hash: eb852...fe3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jeg må si at jeg har et veldig godt inntrykk av Osloinchanel. Hun blogget ærlig og upolert om graviditet og kropp og er ikke i en rosa bobler slik som den andre fruen. Hun får omgangssyken og hudproblemer og sliter med det andre sliter med. Et helt annet forbilde enn rosafruene:) Anonymous poster hash: eb852...fe3 Jeg likte henne veldig godt før,da leste jeg bloggen hennes. Men,nå ser jeg bare på bildene på Instagram. Som jeg da reagerer på hvor "perfekt" alt fremstilles. Men,jeg blr vel begynne å lese bloggen igjen,for å uttale meg. Jeg begynner bare å bli lei av denne perfekte verden vi lever i. Anonymous poster hash: 58b3c...49b
Ladybird2014 Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Jeg vil forsvare Osloinchanel litt. Hun er dønn ærlig om en masse. F.eks om problemer tilknyttet graviditet, hud etc. Hun tar opp ting som stramt tungebånd, kolikk etc (mannen gjesteblogger). Hun viste huden sin under Obagi-kur! Hun blogger om at det er vanskelig å være borte fra sønnen for å være med på ting osv. At hun får de fine frokostene er vel ikke noe problem? Hun har en mann som er flink til og tydeligvis liker å lage mat. So what!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Iallefall,så synes jeg det er ett merkelig fenomen at man skal dokumentere alt det fine mannen gjør for en osv osv! Anonymous poster hash: 58b3c...49b
signifikansverdi Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Hyggelig for mannen at hun så tydelig setter pris på frokostene han lager. Her får jeg kaffekopp i sofaen hver morgen og er ganskeveldigheltvanvittig fornøyd med det!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Hyggelig for mannen at hun så tydelig setter pris på frokostene han lager. Her får jeg kaffekopp i sofaen hver morgen og er ganskeveldigheltvanvittig fornøyd med det!Men,tar du bilde av det hver dag og dokumenterer det for alle? Anonymous poster hash: 58b3c...49b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Hyggelig for mannen at hun så tydelig setter pris på frokostene han lager. Her får jeg kaffekopp i sofaen hver morgen og er ganskeveldigheltvanvittig fornøyd med det!Men,tar du bilde av det hver dag og dokumenterer det for alle? Anonymous poster hash: 58b3c...49b Ikke jeg som fikk kaffe altså, men hadde nok skrytt litt om det var meg;) Legger ikke ut noe særlig i det hele tatt, men synes de frokostene fortjener litt oppmerksomhet. Jeg viser de til min egen mann innimellom:) Anonymous poster hash: eb852...fe3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Jeg har også et veldig godt inntrykk av Osloinchanel, liker bloggen hennes veldig godt! Hun er ærlig, og rosamaler ikke tilværelsen sin slik som feks Fotballfrue! Selvom hun er en flott og vakker dame, har hun ikke samme eksponeringsbehov som Fotballfrue virker det som. Hun er alltid pent kledd, og skriver veldig variert og godt! Anonymous poster hash: daada...cdf
BellaSuz Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Jeg liker Tine jeg:) har fulgt bloggen hennes lenge, og ja, de har penger og hun har en fantastisk mann og et flott liv, men hun er jo veldig ærlig og skriver om hverdagslige problemer også. Både oppturer og nedturer. Så hun har nok ikke helt sånn glansbildeliv slik det er hos fotballfrue f.eks. Og klart hun dokumenterer hendelser, frokosten osv, det er jo slikt leserne ønsker...? Hadde vel ikke lagt ut et inspirasjonsbilde av tørre skiver med svett hvitost? Hvem gidder se på det? Høres ut som du er litt sjalu HI, og det er da lov det. Jeg skulle også ønske jeg hadde en slik mann og et slikt liv, men jeg holder det for meg selv
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Det går en vind i enhver dør. Selv om det vises frem bilder av små hverdagsglimt, som tilsaman kanskje dekker 1 av 24timer, vil det ikke si at de resterende 23timene er like idylliske. Lever du av deg selv, så byr du på det folk vil se. Jeg leser ikke blogger for å se på andre sin skittentøyhaug eller brødsmuler på benken, det har jeg nok av her hjemme, Anonymous poster hash: 552d1...78a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Jeg liker henne kjempegodt! Kan virkelig ikke skjønne hvorfor du har noe negativt å si om henne. Gå heller og pugg grammatikk. Anonymous poster hash: d972d...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå