Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg er alene med en på to år og har ikke vært borte fra ham utenom barnehage. Nå er jeg bedt i 40 årsdag til min kjøre fetter som bor i Tyskland. Hvis jeg drar blir det fra fredag til mandag. Jeg kjenner at det hadde vært godt å få delta på det uten barn (kan ikke ta med barnet). Men kan jeg reise? Barnet vil være hos noen venner av meg som han kjenner godt. Anonymous poster hash: 6b62e...c20
Gjest Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 JA kjære vene, reis. Så lenge du er trygg på at han koser seg og er vant med vennene som skal være hos, så går dette bra: )
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Nei det synes jeg ikke du kan. 4 dager borte og hos venner av deg , toåringen skjønner ikke aspektet av tid/ dager så dette blir trist for han. Hadde det vært å være med sin far han kjente godt så ja eller til nød sin bestemor han var veldig nær. Denne turen må du droppe for ungen din skyld du er mor først og fremst. Du vil nok få noen ja her og til svar og vel de setter ikke sine barn først og kjenner ikke godt til barns psyke og utvikling isåfall. Anonymous poster hash: 023a4...625
Modesty Blaise. Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Reis og kos deg! Jeg ville nok ha trent på å ligge over først, slik at 4 dager ikke blir den første overnattingen. Men ellers så klarer jeg ikke å se problemet.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Ja vet du hva! Selvfølgelig kan du reise fra 2-åringen 3-4 dager. Dette synes jeg du skal unne deg Anonymous poster hash: 946fe...542
Gullunger Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Jeg synes det kommer veldig an på hvor nært forhold barnet ditt har til vennene dine. Hadde det bært barnefar eller besteforeldre som barnet er nært knyttet til, hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter. Men venner synes jeg blir litt annerledes. Da synes jeg faktisk 3 netter er litt for lenge.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Jeg synes det kommer veldig an på hvor nært forhold barnet ditt har til vennene dine. Hadde det bært barnefar eller besteforeldre som barnet er nært knyttet til, hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter. Men venner synes jeg blir litt annerledes. Da synes jeg faktisk 3 netter er litt for lenge. Hi skriver jo at barnet kjenner vennene godt. Ingen automatikk i at barn er nært knyttet til barnefar eller besteforeldre, så ikke sikkert at det hadde vært en bedre løsning i dette tilfellet. Jeg hadde dradd dersom barnet kjente de han skulle være hos godt. Hvordan er språk og forståelse? Stor forskjell der også. Anonymous poster hash: e8c30...060
Gullunger Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Jeg synes det kommer veldig an på hvor nært forhold barnet ditt har til vennene dine. Hadde det bært barnefar eller besteforeldre som barnet er nært knyttet til, hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter. Men venner synes jeg blir litt annerledes. Da synes jeg faktisk 3 netter er litt for lenge. Hi skriver jo at barnet kjenner vennene godt. Ingen automatikk i at barn er nært knyttet til barnefar eller besteforeldre, så ikke sikkert at det hadde vært en bedre løsning i dette tilfellet. Jeg hadde dradd dersom barnet kjente de han skulle være hos godt. Hvordan er språk og forståelse? Stor forskjell der også. Anonymous poster hash: e8c30...060 [/qu ote] Jeg synes ikke det er noe automatikk i det at man har et nært forhold til de man kjenner godt.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Fredag til mandag syns jeg er for mange dager borte når du ikke har vært i fra ham før. Det er annerledes med flere overnattinger enn å være borte fra barnehage. Jeg ville kun gjort det om barnet var vant til å være borte fra deg og overnatte ofte hos andre. Anonymous poster hash: 316a2...ee1
Snuppa09 Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Alt for lenge, så små barn bør man maks være borte fra et døgn.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Språk og forståelse er bra. Ja, jeg er selvsagt bekymret, men fryktelig låst hvis jeg aldri kan være borte mer enn et døgn. HI Anonymous poster hash: 6b62e...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå