Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg har en dyr fjellbukse jeg er veldig glad i. Har tenkt en stund på å kjøpe en matchende allværsjakke til, da jeg ikke har dette nå. For litt siden fant jeg jakken til buksen(helt samme merke, navn og like farger) syns den er nydelig og hadde tenkt å kjøpe den selv om den er dyr. Koster 3800. Men i dag fant jeg en jakke av samme merke og ca lik farge på tilbud. Originalprisen er lik den jeg hadde tenkt å kjøpe men nå er det 1500 kr avslag på den. Detaljene og sømmene er ikke like da og jakken ser kanskje hakket mer maskulin ut enn favoritten. Den er veldig nøytral i fargene. Den andre er litt sprekere. Hva hadde dere valgt? kjøpt jakken dere elsket eller gått for tilbudet? Jeg har forsåvidt råd til den dyreste men vi er inne i en periode der det ikke akkurat hadde skadet å leve litt mer nøkternt. Anonymous poster hash: e8dfa...326
Følelsesvims Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Tja.... Jeg har etterhvert landet på det at hvis det er noe jeg VIRKELIG ønsker meg og har tenkt på lenge, da kjøper jeg det. Hvis ikke har jeg lett for å bli gående og tenke på det jeg ikke kjøpte, og ikke bli så fornøyd med andrevalget - og kanskje ende opp med noe annet som er likt førstevalget eller som er førstevalget på salg senere. Og til slutt bruke mer penger totalt sett. Hvis det ga mening Jeg tror nok jeg hadde kjøpt jakken jeg virkelig ønsket meg, og heller spart inn på noe annet
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Hvis jeg ikke var rakafant hadde jeg gått for den jakka jeg virkelig hadde hatt lyst på. Anonymous poster hash: f01e8...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå