Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Baby er 14 uker. Har slitt med magen siden han ble født. Har prøvd manuellterapi, fennikkelte, ammete, minifom, massasje, ikke løk, grnnsaker utenom gulrot, lite frukt, lite melkeprod. Klikker snart, for trodde det ble bedre da han ble tre mnd, men ingen bedring! Avbrutt søvn for ham, blir overtrøtt og grinete, har vondt, hyling.... Er så lei! Når skal det bli kos å være mamma? Får så vondt av vakre gutten min... Anonymous poster hash: 9be61...d53
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Huff stakkars gutten din:( har selv hatt baby med kolikk og det er forferdelig slitsomt. Har du vært til legen da? Tenker siden gutten er over 3 mnd kan du be dem ta en ekstra titt. Ellers så ser det ut til at du har prøvd det meste...prøvd å kutte ut melkeprodukter da? Så ut som du hadde prøvd alt annet. Anonymous poster hash: 87510...c40
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Hvis du ammer, så prøv å ta tilskudd med gode tarmbakterier selv, det kan hos mange hjelpe. Gir du mme så gi gode tarmbakterier tilpasset første leveår (helsekost). Ellers er det noen som gir fotsoneterapi med god effekt til babyer også. Men spør da om de har erfaring. Anonymous poster hash: fcd0f...ea2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Takk!! Begyndte med probiotika på lørdag. 420kr for et glass, men prøver alt!! Ammer ja...Får teste å kutte ut melk... Hi Anonymous poster hash: 9be61...d53
klg,2 boys now:) Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Melk ser jeg for meg gjør susen.hold deg langt unna
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Jeg kunne heller ikke drikke brus eller spise sjokolade +++ da jeg hadde kolikkunge. Det ble bedre da hun var ca. 3.5- 4 mnd. Har du prøvd kiropraktor? Anonymous poster hash: ba275...2e6
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Han har vært plaget hele tiden. I begynnelsen spiste jeg få matvarer. Men siden det var mye magevondt likevel, begynte jeg litt etter litt å drikke melk, spise yoghurt, sjokolade, litt jus etc igjen. Holder meg unna løk og div grønnsaker. Kanskje jeg må prøve å være striks igjen? Mistet litt motivasjonen når han hadde vondt uansett hva jeg gjorde... Ikke prøvd kiropraktor. Men manuellterapeut/osteopat. Blir ikke det noe det samme? Tror nok jeg er tykkere nå enn rett etter fødsel..Spiser for å kompensere for hvor sliten jeg er... Hi Anonymous poster hash: 9be61...d53
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Kjære HI HOLD UT Jeg følte at babyen min endret seg rundt ca 4 mnd, først da ble det kjekt, for før det var det MYE skrik og skrål, men sikkert ikke på lagt nær så ille som hos deg! Går baby tilfredstillede opp i vekt? Jeg tror jeg ville prøvd å kutte melk fullstendig fra kostholdet (NB det tar opptil 1+ uke før du merker om dette har en effekt) eller mme på resept. Sistnevte er fri for melkeproteiner, og kan hjelpe om babyen din reagerer på dette. Ellers er jo reflux en mulig forklaring? Dette kan gjøre veldig vondt, og typiske tegn er mye gulping, men det trenger jo ikke være det? Kontakt helsestasjonen! En baby gråter ikke slik uten at det er noe som plager det :S Stor klem, vet hvor ille det er, har grått stille mange ganger ved siden av babysenga. Anonymous poster hash: a5be7...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå