Gå til innhold

Hvorfor ikke si det rett ut til meg? Feig flørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag traff jeg igjen en mann jeg flørtet litt med for noen uker siden. Han ble, eller han så, oppriktig glad ut når han traff meg og ga meg en stor klem. Kysset meg masse og holdt seg nær meg hele kvelden. Man ble jo litt full etterhvert også. Vi hadde ikke sex. Han ville gi meg mobilnr. sitt, men jeg det ble bare surr av det. Hadde ikke mobilen min der og da og glemte det etterpå. Han sa flere ganger at vi skulle møtes edru og finne ut av dette med oss.

Vi er venner på Facebook så fullt mulig å ta kontakt der. Søndag sendte jeg en "Hei,takk for sist-hvordan er formen" melding. Jeg har ikke fått svar, har sett at han har vært pålogget flere ganger.

Så nå tenker jeg bare at jeg gir blaffen. Kunne han ikke på søndag bare svart at det ikke er noen god ide å treffes, eller slettet meg som venn?

Jeg pleier selv og være ærlig og si ifra om det er noe og setter dermed stor pris på at andre gjør det samme til meg...

Har lyst til å sparke han hardt i leggen om jeg ser han igjen. Noe jeg meget mulig gjør siden han er kompis av besteveninnen min.

Anonymous poster hash: f0c0a...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært borti noen sånne. Har kommet frem til at det er like greit at de avslører seg før man virkelig blir involvert med dem.

Men dårlig gjort å ikke si det rett ut - ja, helt klart!

Anonymous poster hash: 75d41...712
Skrevet

Blir litt irritert og kjenner jeg har lyst til å sende en meld. på Facebook hvor jeg sier det til han. Men vet ikke om det er verdt å bruke den energien på han.

Han virket jo så snill og grei. Vartet meg opp og "passet" på meg.

Jaja. Hans tap....eller jeg får tenke sånn i alle fall :-)

Anonymous poster hash: f0c0a...0e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...