Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Det er jo påske neste uke, jeg er nyforelsket (vært sammen knapt ett år) og vil gjerne gjøre noe hyggelig for denne fantastiske mannen! Tenkte å finne et litt sexy kanin kostyme, kjøpe påskeegg og legge konsertbilletter oppi, og godis selvsagt. Skal da ha på meg det kostymer når jeg gir han egget, men blir dette bare teit? Var gift før, i 7 år, der var det null romantikk, husker jeg prøvde i noen år, men ble bare sett teit på så jeg gav opp.. Derfor er jeg helt lost, og litt redd for å gjøre noe feil nå, så kan dere snille dib-damer hjelpe en nybegynner med råd? Anonymous poster hash: c7ba9...baf
catchbaby Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Ikke dropp kaninkostymet! Det er jo kjempe morsomt! Jeg synes du er stilig
Klønemor Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Så god du er! Veldig omtenksomt av deg da viss min mann hadde sett dumt på meg viss jeg hadde kledd meg ut el. for å være romantisk, så tror jeg nok at jeg hadde droppa nett det.. Hva med å gi han alt det andre? Han blir nok uansett veldig glad, men viss han har gitt utrykk for at han syns det er flaut/kleint/barnslig med kostymer før, så hvorfor gjøre det nå? Har han forandra seg veldig, eller tror du han vil reagere på samme måte som før? Tenker på din del, jeg hadde blitt superskuffa om jeg hadde gjort alt det der for så å få et teit blikk av mannen.. Så kjekt å være nyforelsket, det er herlig! Kos dere masse i påsken
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Men hadde du tenkt å ringe på døra hans i det kostymet? Anonymous poster hash: cae1f...f1d
Kanutten83 Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Hadde vært stor suksess hos mannen min om jeg hadde gjort noe slikt Hva vi damer noen ganger kan tro er teit er ikke alltid det hos menn
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Så god du er! Veldig omtenksomt av deg da viss min mann hadde sett dumt på meg viss jeg hadde kledd meg ut el. for å være romantisk, så tror jeg nok at jeg hadde droppa nett det.. Hva med å gi han alt det andre? Han blir nok uansett veldig glad, men viss han har gitt utrykk for at han syns det er flaut/kleint/barnslig med kostymer før, så hvorfor gjøre det nå? Har han forandra seg veldig, eller tror du han vil reagere på samme måte som før? Tenker på din del, jeg hadde blitt superskuffa om jeg hadde gjort alt det der for så å få et teit blikk av mannen.. Så kjekt å være nyforelsket, det er herlig! Kos dere masse i påsken Han har nok forandret seg veldig ja. Siden det ikke er samme mann Anonymous poster hash: 0b401...9ed
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Takk for svar Haha, ja, en helt annen mann, bokstavelig talt Jeg tror jeg hopper i det (kaninspøk) og stiller med kostyme! Han skal være hos meg noen dager i påsken mens barnet mitt er hos sin far, så jeg trenger ikke ringe på noen dører eller risikere at andre ser meg Anonymous poster hash: c7ba9...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå