Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg oppdaget nå nettopp at jeg blødde litt, siste menstruasjonsperiode begynte 7.februar. Merker at jeg begynner å bli litt redd, er det noen som har opplevd dette før? Anonymous poster hash: 1961b...703
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Jeg blødde rundt uke åtte i begge mine svangerskap. Friskt blod, og det var ikke mye som kom, men holdt på noen dager husker jeg. Har i dag to friske barn Ta det litt med ro og se det an, er dessverre ikke så mye man får gjort så tidlig, men om det tar seg opp og du i tillegg får smerter ville jeg kontaktet lege for blodprøve. Jeg fikk beskjed om at friskt blod sjeldent var farlig, i alle fall i små mengder.. Lykke til
Preggie Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Ganske normalt, så lenge det ikke er veldig mye.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Spåtta veldig lite i uke 8 men enda feil her. Anonymous poster hash: 0e9ac...94e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 styrtblødde. så blødning(brun) i mange uker til jeg var ca 12 uker på vei. Går nok bra og er normalt. jeg ble også redd. men nå blør jeg ikke mer og er 8 mnd på vei : )) Anonymous poster hash: 4315a...f26
*Smiley* Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Hadde fått tatt en ul. Det kan være ingenting , men det kan også være en MA . Uansett så slipper du å bekymre deg hvis du vet hvordan det står til inne i magen.. Mange som blør lite eller ingenting da hvis det er en MA. Jeg har blødd i mine 2 siste sv skap og alt gikk bra. Jeg gikk jevnlig til ul for å se om alt var i orden fordi jeg blødde i ukesvis.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Orker ikke regne ut hvilken uke du er i, men veldig normalt å blø litt i uke 9 det gjorde jeg å. Anonymous poster hash: 3cb4f...f9b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Jeg har aldri blødd en dråpe når jeg gikk gravid med mine to barn, bare den gangen jeg mista. Men for mange er det helt normalt å blø under graviditeten. Anonymous poster hash: b0983...07a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Friskt blod eller gammelt? Når jeg blødde friskt gikk det bra. Når det kom brunt gammelt så var det en SA. Anonymous poster hash: 180bf...fe9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Jeg begynte å blø i uke 13, ble livredd men det var et hematom (blodansamling) som sprakk (eller noe sånt). Alt gikk veldig bra:-) Anonymous poster hash: 9ba96...166
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Jeg har blødd i tre svangerskap. Jeg har også blitt bekymret og fått det undersøkt i tre svangerskap. Og fått tre velskapte barn Anonymous poster hash: 5c0ce...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå