Gå til innhold

Gravid og blør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget nå nettopp at jeg blødde litt, siste menstruasjonsperiode begynte 7.februar. Merker at jeg begynner å bli litt redd, er det noen som har opplevd dette før?

Anonymous poster hash: 1961b...703
Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg blødde rundt uke åtte i begge mine svangerskap. Friskt blod, og det var ikke mye som kom, men holdt på noen dager husker jeg. Har i dag to friske barn :) Ta det litt med ro og se det an, er dessverre ikke så mye man får gjort så tidlig, men om det tar seg opp og du i tillegg får smerter ville jeg kontaktet lege for blodprøve. Jeg fikk beskjed om at friskt blod sjeldent var farlig, i alle fall i små mengder.. Lykke til :)

Skrevet

Ganske normalt, så lenge det ikke er veldig mye.

Skrevet

Spåtta veldig lite i uke 8 men enda feil her.

Anonymous poster hash: 0e9ac...94e

Skrevet

styrtblødde. så blødning(brun) i mange uker til jeg var ca 12 uker på vei. Går nok bra og er normalt. jeg ble også redd. men nå blør jeg ikke mer og er 8 mnd på vei : ))

Anonymous poster hash: 4315a...f26
Skrevet

Hadde fått tatt en ul. Det kan være ingenting , men det kan også være en MA . Uansett så slipper du å bekymre deg hvis du vet hvordan det står til inne i magen.. Mange som blør lite eller ingenting da hvis det er en MA. Jeg har blødd i mine 2 siste sv skap og alt gikk bra. Jeg gikk jevnlig til ul for å se om alt var i orden fordi jeg blødde i ukesvis.

Skrevet

Orker ikke regne ut hvilken uke du er i, men veldig normalt å blø litt i uke 9 :) det gjorde jeg å.

Anonymous poster hash: 3cb4f...f9b
Skrevet

Jeg har aldri blødd en dråpe når jeg gikk gravid med mine to barn, bare den gangen jeg mista.

Men for mange er det helt normalt å blø under graviditeten.

Anonymous poster hash: b0983...07a
Skrevet

Friskt blod eller gammelt?

Når jeg blødde friskt gikk det bra. Når det kom brunt gammelt så var det en SA.

Anonymous poster hash: 180bf...fe9

Skrevet

Jeg begynte å blø i uke 13, ble livredd men det var et hematom (blodansamling) som sprakk (eller noe sånt). Alt gikk veldig bra:-)

Anonymous poster hash: 9ba96...166
Skrevet

Jeg har blødd i tre svangerskap. Jeg har også blitt bekymret og fått det undersøkt i tre svangerskap. Og fått tre velskapte barn :)

Anonymous poster hash: 5c0ce...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...