Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde dere noe spesielt ut av ettårsdagen? Hva da, for eksempel?

Trenger litt inspirasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde lite ut av det.

Dagen snuppa fylte 1 år var det fullt opp av både fotballtrening, lekser for storebror, foreldremøte, vi markerte ikke dagen spesielt. Hadde en liten bursdagsfeiring noen uker etter med besteforeldre og tanter&onkler. Men jeg innrømmer gjerne at vi ikke kjøpte noe stort i bursdagsgave, det var vel en tegnebord og blyanter pluss sokker, fordi hun trengte det.

Anonymous poster hash: 74bc8...1de

Skrevet

Altså, tegneblokk, ikke tegnebord...

Anonymous poster hash: 74bc8...1de

Skrevet

Vesla hadde fått vaksine dagen før og var ikke i form, ville bare sove og sutre stakkar. Så det ble ingen feiring. Gavene fikk hun når hun var i form til det, og bestemor og andre kom innom etter hvert.

Skrevet

Ok, hva med dere som feiret dagen da? ;)

Skrevet

Her fylte jenta mi 1 år for noen dager siden. Jeg inviterte kun nærmeste familie, jeg bakte kaker, kjøpte inn godteri, potetgull, brus osv.

Kjøpte prinsesseslott telt til henne som hun elsker! Hun fikk også gaver fra familie. Koselig for barnet å se på bilder fra hennes første bursdag:-)

Anonymous poster hash: 1d214...aa1

Skrevet

Her fylte jenta mi 1 år for noen dager siden. Jeg inviterte kun nærmeste familie, jeg bakte kaker, kjøpte inn godteri, potetgull, brus osv.

Kjøpte prinsesseslott telt til henne som hun elsker! Hun fikk også gaver fra familie. Koselig for barnet å se på bilder fra hennes første bursdag:-)

Vi starter foressten med gaveåpning, så hadde vi på musikk og vi danset litt med vesla deretter kaker!:-)

Skrevet

Her var det middag og kaker med tanter og faddere. Dagen etter, middag og kaker med ett par venninner :)

Skrevet

Feiret han 3 ganger pga stor familie + venner :) hadde det kjempe koselig. fikk masse gaver, god mat og kaker og koset seg veldig

Anonymous poster hash: 7aaad...ee7
Skrevet

Vår har bursdag på en lørdag så her blir det åpent hus fra ca. Kl.13. 1 åringen skal få en egen liten bløtkake:-)

Skrevet

Vi hadde en liten fellesfeiring med barselgruppen, en fin anledning til å bli kjent med fedrene til barna. Det var veldig koselig.

På selve 1-års dagen var vi bare oss 3. Husker ikke en gang hva vi kjøpte...

Anonymous poster hash: 1afb6...32c

Skrevet

Vi arrangerte Marihønefest.

Dvs siden vi har ganske stor famile/vennekrets så leigde vi et billig lokale og iniviterte folket dit. På invitasjonen skrev vi at dagens tema var marihøner og lot det være opp til hver enkelt gjest om de ville kle seg ut eller ei.

Serverte helt enkel mat, pølser og pizzasnurrer + kaker og gele.

Ble en fin markering på 1 års dagen til jenta vår, synest vi.

Litt stas med den første bursdagen da. :)

Skrevet

Ok :) fikk lyst til å ta en feiring bare oss tre på selve bursdagen, torsdag, og feire litt med nærmeste familie fredagen. De jobber, så det passer kanskje best da, eller lørdag :) bløtkake fikk jeg lyst til å lage ;) og kanskje grille pølser eller ha gryterett? Fort gjort begge deler..

Skrevet

Mini fylte 1 år på en mandag,så søndagen før hadde vi familiebursdag. Selve dagen hadde vi fri slik at vi bare slappa av og kosa oss. Kake til frokost blant annet ;) hadde egentlig tenkt at vi skulle på lekeland, men det var stengt. Så det gjorde vi fredagen føre. Helga etter hadde vi venne og barnebursdag.

Skrevet

Det blir storfeiring på selveste dagen med nærmeste familie (besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn), og faddere:) Vi har bestilt en råfin kake, skal pynte med diverse jeg har kjøpt på ebay, lager snacksbeholdere av barnematglass osv. Tenkte å lage tapas å servere i tillegg til kaker.

Hilsen FF.

Bare kødda, er ikke FF;)

Anonymous poster hash: f79a7...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...